za 29 okt 2011, 19:36
thanks mannen.....ben vandaag ontslagen uit t ziekenhuis.....maar alles zat tegen....operatie zou voor 2 hernias 1.5uur tot 2 uur duren...maar bij 1 hernia zijn ze bijna 4 uur mee bezig geweest...
ze hadden nie verwacht dat t zo erg was,en de arts zei,snap nie daje daar niet eerder last van hebt gehad,zit er al minimaal 5 jaar....mn spier was helemaal blauw/paars...hij zei de 2e wilde ik nie doen,want heb echt moeten hakken met een beitel,,,,zeer veel kalk...van de wond geen last....maar mn uitval van mn rechterbeen en mn rechter/nu klapvoet..is veel erger.....nu zijn ze bang voor tromboze been,dus morgenavond moet ik weer naar helmond naar t ziekenhuis...ik heb er ook weer heel veel pijnstillers bij gekregen...zit nu op 36 ofzoiets......per dag..ook vocht afdrijvers voor de wond,want die kunnen de oorzaak zijn van mn klachten nog,omdat ie nog bekneld dan...
snachts na de operatie ging mn bloeddruk om laag naar 35 /65 dus nie goed....hartfilmpje gemaakt,en lichte hartinfarct gehad,maar dat zou komen door mn zware medicatie,zware narcose en hartspierversterker.....maar moet maandag wel weer een hartfilmpje laten maken....maar bedankt iedereen voor de reacties enzo,en smsjes....vandaag is HAAGIE nog op bezoek geweest bij mij...toffe peer......ik ga mn gemakske weer ff kes houwe,maar hou jullie op de hoogte...grz graad
86er e23 ALPINA B10
Bmw e60 525i
Chevrolet camaro z28