Het is nu zo 24 nov 2024, 22:01

Even Voorstellen

Hier plaats je een foto van je auto en stel je jezelf voor
  • Auteur
  • Bericht

undifined1

Master

Re: Even Voorstellen

Berichtza 05 nov 2011, 23:57

graad schreef:jep....................blijf t de mooiste kleur vinden......bronzit ;)
mooier dan mn aktisblauwe :Peace:

inderdaad bronzit is prachtig, al moet ikz eggen dat gazzellenbeige ook wel wat heeft :mrgreen: maar persoonlijk vind ik toch donkerblauwe kleuren het mooiste (lapis, royal, arktis blau)

graad

Professional Platina

Berichtzo 06 nov 2011, 00:45

mijn 745i is arktisblauw.....een superkleur....echt.....
maar als ik mn bronzit/beige er langs zet.......en al vind ik de whalenose niet zo mooi
als mn arktis sharknose......wint de bronzit t toch.....mooi met t bruine buffelleer.....
bruine/getinte ramen.....

al moet ik zeggen......paul heeft een 745 in delphingrijs met grijs veloersbekleding....
nou......een mooie hoor...... :o :o :o
86er e23 ALPINA B10

Bmw e60 525i

Chevrolet camaro z28

baur323

Professional Zilver

Berichtzo 06 nov 2011, 12:02

jversteeg@solcon.nl schreef:Luister jongens ik heb het mijn vrouw gevraagd welke kleur het mooiste is en wat denk je; achatgrun is en blijft het mooiste. Ite jij weet dat ze altijd de waarheid spreekt, tenminste als je de waarschuwing nog herinnert die ze mij heeft meegegeven voor jou.
Michiel toen je met Ite ging samenwerken, had je toen geen afspraken kunnen maken over hoe je gezamenlijk naar buiten treedt? Nu lijkt het erop dat deze hersen :mrgreen: scheten gewoon door blijven gaan

Hersenscheten.. leuke nieuwe term, die houden we erin, en bedankt :mrgreen: * Gooit nu een complete originele cc in de vuilnisbak *
Vorige

Keer terug naar Even voorstellen