Na een tip van de heer G uit H vandaag even de motorruimte schoongemaakt met Dasty Had dit resultaat niet verwacht nu nog even nieuwe issolatie erin en hij is weer als nieuw
Hoezo, een raket nodig om naar de maan te gaan? Bij mij gaat alles naar de maan, zonder raket.
Bizar hoe mooi! ik doe mn velgen met Dasty maar wist niet dat het hier ook goed voor was! Hoe dat je dat, eerst inspuiten en dan ff wachten en dan boenen en met water schoonspuiten?
Inspuiten , dan met de rest van je auto verder (+/- 5 min ) Dan met LAGE druk afspuiten /spoelen Heb het nog niet bij me velgen gebruikt,maar kan dus ook. Suc 6
Hoezo, een raket nodig om naar de maan te gaan? Bij mij gaat alles naar de maan, zonder raket.
Ja klopt, heb ik net binnen de nieuwe isolatie voor onder de motorkap. 52,- euro. Dit lijkt me toch geen verkeerde auto. Mooi project ik heb nog 4 deurplaten in het blauw liggen, dezelde kleur als in deze auto maar dan zonder de gaten van die rolschermpjes. Mocht je wat nodig hebben ik heb nog wel meer delen liggen. De mijne is nu zo goed als klaar.
Rts schreef:Ik pas wel altijd op met het afspuiten bij de verdeler/ bougies/ accu en dynamo. Verder alles goed afspuiten, en resultaat komt vanzelf
ik spuit heel t blok zeiknat......en spuit m flink af..... als je een goeie bmw hebt...hoppa...sleuteltje om....en wroem!!!!!!!!! pas met mercury....ruim 10