Het is nu di 05 nov 2024, 10:26

BMW steunpunt Oldebroek biedt aan..

Plaats hier je artikelen die je aanbied
  • Auteur
  • Bericht

ebuy

Pro

Re: BMW steunpunt Oldebroek biedt aan..

Berichtwo 16 nov 2011, 00:24

Ik heb de e28 (niet de rooie) afgelopen sept. voor de herinvoer en keuring gehad , de auto had al een 1 tje en ik heb dus afgelopen sept. een 2 tje erop gekregen. Dan moet het de laatste 2 maanden al gewijzigd zijn.

Let wel gaat om herinvoer waarbij van de auto een deel registratie mist waar hij is geweest na uitvoer uit Nederland.
Zolang het rammelt heb je het nog , als het rammelen stopt ben je iets kwijt......

graad

Professional Platina

Berichtwo 16 nov 2011, 10:01

snap btw nie dat de meeste mensen bang zijn voor algehele keuring bij rdw.....
een maat van me ook...laat ze schouwe.....daarna naar een apk stadion....
ik heb mn e23 algehele keuring laten doen....en was goed...
ik vind...je rijd er zelf mee....dan moet t goed zijn.....

en alleen op de papieren komt een nieuwe duplicaatcode :Peace:
86er e23 ALPINA B10

Bmw e60 525i

Chevrolet camaro z28

zerotolerance

Professional Goud

Berichtwo 16 nov 2011, 12:15

Als je auto wordt afgekeurd moet je de herkeuring ook weer bij de RDW doen. En niet alles wat ge

graad

Professional Platina

Berichtwo 16 nov 2011, 16:06

das dubbelwerk vind ik.......
als je naar een apk stadion gaat..en hij word afgekeurt....moet je ook terug....
ik vind dat ze t moeten verbieden...zichtkeuring.....maar das mijn mening hoor....
want wij zijn een keer met 1 VAN 3x naar de rdw geweest..... :mrgreen:
3 verschillende kentekens...allemaal oldtimers....dus tja....dan is t makkelijk om OM TE KATTEN
!!!!
(nie naar t zelfde stadion uiteraard.....elst...veldhoven.... en nog ergens in limburg...en 3 man aangevraagd....dus nie dezelfde persoon)
86er e23 ALPINA B10

Bmw e60 525i

Chevrolet camaro z28

zerotolerance

Professional Goud

Berichtwo 16 nov 2011, 16:20

Mag je vinden, maar jij vond toch ook dat waar je mee rijdt goed moet zijn?

Mijn garage is praktisch naast de deur, de RDW niet. Alle auto's die ik heb en waar ik mee op de weg rij hebben APK, zijn verzekerd en worden gereden door mensen met een geldig rijbewijs en alcoholvrij. Aan die regels hou ik mij netjes. Als ik een auto importeer ga ik er pas mee rijden als er APK op zit. Dus niet met andere kentekens en dergelijke. Ik laat de boel wel keuren bij mijn eigen garage en heb daar alle vertrouwen in.

Maar ik ga dit "Aangeboden" topic niet meer vervuilen met mijn "moraalridder" geneuzel.

ebuy

Pro

Berichtwo 16 nov 2011, 17:25

Graad het is wel makkelijk om hem bij de rdw te laten keuren maar het is minder leuk als je voor de herkeuring 140 km moet rijden heen en terug.
Overigens zou er geen verschil mogen zitten tussen een apk bij de rdw of een plaatselijke garage.
Zolang het rammelt heb je het nog , als het rammelen stopt ben je iets kwijt......

baur323

Professional Zilver

Berichtza 19 nov 2011, 19:20

En ook hier maar even een nieuwe posting om het bij elkaar te houden.

Wij hebben staan:
Een ascot graue 732iA uit 1980. Nederlandse auto op exportkenteken. (lekker klussen en knutselen zonder lasten en verplichtingen, keuren bij de RDW, uiteraard zijn alle papieren erbij).

Deze auto is echt een beetje een moeilijk geval. Er staat een plaat van een auto, maar wel met aankomend laswerk.
Zeker niet totaal verloren!! Als je een auto wil hebben die in concourstaat moet komen moet je deze niet kopen maar als je chic en netjes wil rijden en bijhouden is dit je kans. Echt de moeite!!
De eerste die euro 1250,- meeneemt mag haar hebben. Daar gaat geen euro vanaf!

Motor, bak, remmen enzovoort allemaal prima. Starten en lopen. Loopt gelijk zeer mooi.
Carrosserie: binnenschermen voor, dorpel RV en wellicht wielrandje bijwerken. De deuren zijn eigenlijk allemaal keihard!
Interieur: smetteloos mooi beige kunstleer. 4 electrische ramen (doen het nu niet, zal wel een zekering oid zijn).

Het mooiste van alles: deze auto heeft aantoonbaar slechts 97000 km gelopen!

En de plaatjes:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Vorige

Keer terug naar Aangeboden