Ben ik weer.....
@Graad: Nee volgens mij lekt ie niet. Maar ik had wat teveel olie in het reservoir gekieperd, dus ik heb er een beetje een bende van gemaakt. Maar ik denk dat de pomp niet lekt. Het is ook vrij plotseling ontstaan en het lijkt mij dat er aan zo'n pomp toch weinig kapot kan? Maar goed, ik heb dat ding er nog nooit af gehad dus weet eigenlijk niet waar ik het over heb..... Als jullie denken dat het de pomp is, dan ga ik daar maar vanuit.
@Cees: Tja, ik heb al erg veel over en van jou gelezen op dit forum, dus misschien kom ik nog wel eens naar Soest om de meester aan het werk te zien
@ Ite: Ja, ik hou ook wel van koeken, maar nog net iets meer van bier. Enne, er is toch zat ruimte op een voorruit voor een heleboel postzegels
Nog een algemeen vraagje: Voor een pakking, moet ik dan echt naar de dealer of kan ik dat ook ergens online regelen? Want ook de dichtstbijzijnde dealer is 20km enkele reis. En dat voor een pakkinkje... Maar ja, zelf knippen ben ik ook niet zo van, dus als het moet, dan moet het.
Bedankt voor de hulp en reacties alvast, heel fijn!
groet,
Johan