oldie schreef:M,n Maat en ik bekeken een 6 serie ,trokken de motorkap open en lag er een scelet van een dooie kat in,volgens de eigenaar stonden de auto,s 10 jaar stil.Op een gemiddelde sloperij hier staat beter spul.
Echt wat een schroothoop.De m3 e30 lag wel het org. motorblok in.Nette bekleding Renault alpina is met heel veel werk ook nog wel iets van te maken,De amerikaanse 325 cabrio is ook nog iets van te maken ,remmen een bonk roest ,kap totaal kapot ,wel weer een heel interieur,en de carosserie zag er heel strak uit.
Al met al hadden we de reis naar belgie beter kunnen besparen.
en dat beige interieur uit die motorloze..mm thanks but no thanks 
De tweede plek stond iets beter materiaal. Maar zoals eerder gezegd veelal 10 jaar of meer stil gestaan buiten of in vochtige omgeving en dan moet je niet al te veel verwachten. En Erik Anton als je een blok van een 732 nodig hebt weet ik zeker dat je die voor minder geld en met garantie bij diverse clubleden kunt kopen. Toevallig heb ik er ook een liggen. De nummering van de kavels op het terrein loopt niet gelijk met de site en mij is ook onbekend of er kentekens of andere papieren bij zijn.
Hoor je dat, vrouwtje? ja punten scoren hierzo