Zit niet mee met de auto dus nu kapot druklager . Wie heeft wat tips voor het vervangen dus kan de bak er zo af of zijn er wat trucs en handigheidjes . En wie weet waar dit te koop is tegen een redelijk tarief natuurlijk en wat kost dan een complete set dus plaat en drukgroep en druklager ?
Bedankt en vooral het opzoeken van de juiste nummers is handig via deze links . Nou nog ff een goedkope set zien te vinden en misschien iemand in de buurt van Emmeloord die me wil helpen ?
Wat noem je goedkoop? Je bent zo 300 euro verder voor een fatsoenlijke set. De meeste bedrijven via internet sturen het netjes op. Een universele garage kan het zo voor je vervangen.
Is dat wel wat een revisie set? Zelf had ik dat niet aangedurft, zul je net zien dat na een boel werk het uiteindelijk niet (lang) goedgaat....kan weer alles los en ben je met aanschaf van een andere set duurder uit dan nieuw gelijk te kopen.
Ben wel erg benieuwd naar hoe je het gaat demonteren en monteren, kan je daar een paar foto's van maken als je het gaat doen?
Succes ermee!
Kijk ik vanmorgen uit het raam, ligt de wereld op de stoep!
BMW E24 635CSI BMW E31 850i VW Passat 1.9TDI VW Lupo 1.4 FSI
De set ziet er uit als nieuw dus incl. het druklager en nieuwe voering natuurlijk op de plaat . En zit 2 jaar garantie op dus dat valt weer mee dan . Laat wel weten of het allemaal ok
Alles is gelukt en koppeling is vervangen dus drukgroep en plaat en wat de klachten gaf natuurlijk het druklager . Viel eerst beetje tegen zonder brug maar na beetje denken en zweten is het gelukt door de auto schuin te zetten op twee grote (sterke dus ) steunen . En zelfs het ontluchten ging probleemloos met potje en slangetje in mijn eentje . Oude plaat en drukgroep waren eigenlijk nog erg goed dus die zet ik maar weer te koop . Dikte van de plaat is nog net zo goed als de nieuwe met 10 mm dus die kan nog even . En de drukgroep heeft geen schade door het druklager dus die is ook nog okee .