Ik gebruik mijn achterramen nooit, misschien moeten die er ook uit. De achterbank ook niet eigenlijk. De stoelverstelling op de passagiersstoel ook niet.
Maar even serieus. Je weet niet wat ze bij een garage doen. Ze horen er op, dus vervangen zou ook mijn keuze zijn. Ik gebruik ze wel.
Is het bij de e23 ook zo als bij de e28, dat je ze gewoon vernielt door ze op die vierkantjes op te krikken? Die zijn bij de e28 gewoon niet sterk genoeg om een auto op de te zetten.
Ja, je duwt je voetenbak naar binnen. Er gaan geruchten dat het helemaal geen krikpunten zijn, maar dat ze tijdens het productieproces gebruikt werden om het chassis te steunen. Als je krikt gebruik dan de dwarsbalken.
het is bij de e23 dus net zoals bij de e28, gewoon niet je krik of brug eronder zetten? Bijna alle e28's zijn daardoor daar verrot, als iemand zijn krik er doorheen heeft gedrukt, raakt de coating volgens mij beschadigd en gaat hij rotten.
Dat van dat productieproces klinkt best logisch, ik denk dat het met een kale koets die daar nog 100 procent hard is prima kan, en toen ze nieuw waren kon het misschien ook wel, maar nu niet meer
Een E34 heeft ook specifieke krikpunten en die zijn ook bijna allemaal rot of gaan tzt rotten een E36 is nog erger ,dus zowiezo een typerende BMW kwaal in mijn ogen
dacht dat ze voor het productie proces die gaten in de bodem hadden waar de meeste ook gaan roesten
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT