Vandaag weer wat werkzaamheden verricht.
De accuplaat verwijderd, de accu komt namelijk op een andere plaats, daar waar nu het reservewiel is geplaatst komt een accuplaat en het reservewiel laten we in de toekomst thuis, bovendien zal de ABS pomp op de plaats komen van de accuplaat, geeft weer wat meer ruimte voor de V8.
En ook is de stuurkolom verwijderd en alvast het lederen dashboard even op z'n plaats gezet om even te kijken of ik wel kan wennen aan een bruin dashboard........ik vrees van niet, dan zal het dus wel zwart worden in de toekomst............,ja, ik weet het, een highline dashboard verven, zal voor sommigen een schrik zijn
Vrijwel alle bekabeling is nu uit de auto om plaats te maken voor een kabelboom van een linksgestuurd exemplaar, met de verfbrander de lijmlaag van het loodbitumen warm gemaakt en verwijderd, kan ik dat later weer hergebruiken om de zijkanten weer dicht te maken,
En ook alvast een stuurkolom bemachtigd, een electrisch bedienbare inderdaad
Er moet wel het een en ander pas gemaakt worden maar da's logisch, het is geen plug & play en bovendien vind ik het geen probleem, zo is de vreugde straks weer groter als alles naar wens functioneert.
Zo, dat was weer een kleine update.