Het is nu zo 24 nov 2024, 18:26

hallo iedereen

Hier plaats je een foto van je auto en stel je jezelf voor
  • Auteur
  • Bericht

bmw liefde

Nieuw

Re: hallo iedereen

Berichtza 04 aug 2012, 22:30

door het zien van jou hobby voorraad kan ik mij een beeld voor ogen nemen wie jij bent , de groene 6 in combinatie bij behorend persoon , nog in mijn geheugen

MartinE34

Professional Zilver

Berichtza 04 aug 2012, 23:02

mooi een groene 6 en een 7 en een groene audi A4 avant maar die kende je zeker nog niet :P

Maar mijn kop staat nooit bij de auto's :roll: :lol

thx voor de pb ;)
Laatst bijgewerkt door MartinE34 op zo 05 aug 2012, 00:32, in totaal 4 keer bewerkt.
MercedesBenz SLK 350
Volvo C30 T5 EXIT
E23 735 iA Opalgrun EXIT
E24 635 CSiA Opalgrun EXIT
Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT
Audi GT Coupe 2.2E EXIT
Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT
VOLVO C70 CC 2.4i Grijs
VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT

Kleintje

Nieuw

Berichtzo 05 aug 2012, 00:04

Tja.ik denk echt dat mijn optieloze 740 een doelwit echt ergens van gaat worden. Wel leuk dat je hier publiekelijk gaat lopen dreigen. Net zoals het faken van het hebben van een bedrijf of het niet leveren van de juiste goederen, Maar hoelang blijf je de diverse fora nog vervuilen?

Kleintje

Nieuw

Berichtzo 05 aug 2012, 00:06

Ps: Als je nou eens je telefoon had opgenomen... Of gewoon had gereageerd op je emails en ik stond zelfs op je voicemail met het verzoek om me te bellen.

MartinE34

Professional Zilver

Berichtzo 05 aug 2012, 00:31

tja wat kan die 740 nu aan een onderling conflict doen vraag ik me dan af :shock: ,zo kansloos maar helaas wel een typerende mentaliteit naar blijkt
MercedesBenz SLK 350
Volvo C30 T5 EXIT
E23 735 iA Opalgrun EXIT
Audi GT Coupe 2.2E EXIT
VOLVO C70 CC 2.4i Grijs
VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT

bmw liefde

Nieuw

Berichtzo 05 aug 2012, 07:24

weet dat kleintje geen tel nummer wilde geven , spullen wel degelijk geleverd , hier over trx band gesoroken wat niet het geval was buiten feit dat deze band v ander bestemd is ja als menssen bij mail al gaan dreigen dan gepikeerd zijn en daarna op fora moeten klagen kleintje weet zijn nummer daar moet hij zijn , verkopende partij heeft veel klanten weinig ontevrden

graad

Professional Platina

Berichtzo 05 aug 2012, 09:13

Kleintje schreef:Tja.ik denk echt dat mijn optieloze 740 een doelwit echt ergens van gaat worden. Wel leuk dat je hier publiekelijk gaat lopen dreigen. Net zoals het faken van het hebben van een bedrijf of het niet leveren van de juiste goederen, Maar hoelang blijf je de diverse fora nog vervuilen?

als er wat met jou 740 gebeurt.....mag je mij pbeen...gaan wij samen ff richting limburg...want tegen deze onzin ken ik niet tegen...als je een grote bek hebt...ga je na de desbetreffende oetl.l en spreek t uit......dus ...
86er e23 ALPINA B10

Bmw e60 525i

Chevrolet camaro z28

Kleintje

Nieuw

Berichtzo 05 aug 2012, 09:42

Hij zit Vriend S ook weer te stalken. Waarschijnlijk kikt hij gewoon op dit soort dingen. Echt gewoon psychisch gestoord. Dat is het.

Ik stel voor dat we hem gewoon lekker negeren en hopelijk loopt hij op een dag echt tegen de verkeerde aan. Iemand die zich bezig houdt met vechtsport (maar dan in een kooi).

MartinE34

Professional Zilver

Berichtzo 05 aug 2012, 10:05

met mensen die al zo reageren wil ik al geen zaken meer of mee doen al zoek ik dat/een onderdeel al jaren ,ik koop het nog liever nieuw

als je handel doet en volgens de regels/of afspraak leverd krijg je ook geen klachten of opmerkingen

vind het ook vreemd dat er nu onder een andere naam op deze wijze word gereageerd ,terwijl het op een andere manier of subtieler aangepakt had kunnen worden van de verkoperszijde als je bang bent voor je goede naam of handel
vreemd dat junior inschrijft hier en ook onderdelen aanbied dan vervolgens er mensen hier hun slechte of mindere ervaring delen en ik het idee krijg dat senior dit op zijn (ongepaste )manier hier ff recht komt zetten erg jammer als dat zo is
MercedesBenz SLK 350
Volvo C30 T5 EXIT
E23 735 iA Opalgrun EXIT
Audi GT Coupe 2.2E EXIT
VOLVO C70 CC 2.4i Grijs
VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT

ebuy

Pro

Berichtzo 05 aug 2012, 10:28

Als deze persoon een bedrijf heeft waar je delen kunt afhalen kun je ze daar toch ook terug brengen en een goed onderdeel , of je geld terug halen.. Of zie ik dat verkeerd ?
Zolang het rammelt heb je het nog , als het rammelen stopt ben je iets kwijt......

MartinE34

Professional Zilver

Berichtzo 05 aug 2012, 10:29

Maar het beste is dit geval negeren en gewoon bij slechte ervaring met mensen/handelaars gewoon weer hier of andere fora's te melden ik (en ook andere)zouden zeker blij zijn bij voortijdig gewaarschuwd tezijn voor wanpraktijken of het nu om bedrijven gaat of particulieren

als wij wanbetaler zijn of oplichtings praktijken oid er op na houden gaan wij ook op een zwarte lijst in
in het dagelijks leven gebeurt op MP iets mag je er ook melding van maken zelfs bij de politie onder het mom van alzijnde internet fraude

TIP:zoals bij onderdelen gewoon zelf ophalen is echt het beste ik doe dit al jaren en dat werkt het beste ondanks de rijstijd of brandstof ,wil je dit niet of heb je het er niet voor over dan loop je de kans dat het een keer niet zo gaat als je verwacht of gehoopt had

als ze bedrijfs matig bezig zouden zijn hangt daar ook een kvk nummer aan wat je kunt na/opvragen vragen toch?
Laatst bijgewerkt door MartinE34 op zo 05 aug 2012, 12:49, in totaal 1 keer bewerkt.
MercedesBenz SLK 350
Volvo C30 T5 EXIT
E23 735 iA Opalgrun EXIT
Audi GT Coupe 2.2E EXIT
VOLVO C70 CC 2.4i Grijs
VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT

628CSI

Master

Berichtzo 05 aug 2012, 10:36

Beter om dat uitschot te verbannen van ONS mooie forum,2 personen met tig namen zegt al genoeg :naughty: .Die hebben hier niets te zoeken!!!

haagie2

Berichtzo 05 aug 2012, 10:48

hebben over de zelfde gast die dingen verstuurd uit belgie (zogenaamd) en wel via nl gaat versturen net wat marc735i had

als er wat met jou 740 gebeurt.....mag je mij pbeen...gaan wij samen ff richting limburg...want tegen deze onzin ken ik niet tegen...als je een grote bek hebt...ga je na de desbetreffende oetl.l en spreek t uit......dus ...
ping me dan maar Graad ;)

MartinE34

Professional Zilver

Berichtzo 05 aug 2012, 12:57

als ik zo bang zou zijn voor mijn handel enof goede naam zou ik op een forum (even goed al niet ) niet gaan lopen dreigen zoals: met er kon wel iets met de 740 gebeuren! ,dit kan veruit alleen maar tegen werken en tegen je keren en bevat ook geen goed stukje ondernemers schap mocht dat al het geval zijn

er is indeze een toepasselijk spreekwoord :
Als u niet wil dat u geschied,doe dat ook een ander niet ;)

volgens mij kunnen we het maar weer beter over onze hobby gaan hebben ,dit is eigenlijk zonde v/d tijd :P
MercedesBenz SLK 350
Volvo C30 T5 EXIT
E23 735 iA Opalgrun EXIT
Audi GT Coupe 2.2E EXIT
VOLVO C70 CC 2.4i Grijs
VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT

zerotolerance

Professional Goud

Berichtzo 05 aug 2012, 16:13

bmw liefde schreef:beste zero je mag me noemen hoe je wil maar ik heet in deverste verten geen roberto

bmw liefde schreef:door het zien van jou hobby voorraad kan ik mij een beeld voor ogen nemen wie jij bent , de groene 6 in combinatie bij behorend persoon , nog in mijn geheugen

bmw liefde schreef:weet dat kleintje geen tel nummer wilde geven , spullen wel degelijk geleverd , hier over trx band gesoroken wat niet het geval was buiten feit dat deze band v ander bestemd is ja als menssen bij mail al gaan dreigen dan gepikeerd zijn en daarna op fora moeten klagen kleintje weet zijn nummer daar moet hij zijn , verkopende partij heeft veel klanten weinig ontevrden

Wel een beetje in je rol blijven Roberto. Je ben een vriend van Roberto, niet Roberto zelf want zo heet je in de verste verte niet...

BMWim

Moderator

Berichtzo 05 aug 2012, 21:19

Ok. We sluiten dit onderwerp. Als '"BMW liefde" iemand hier onheus heeft benadert, hoor ik het graag per PB. Ik heb er al 1 ontvangen.

Als BMW liefde zich wil verweren hoor ik het ook graag.
als ik mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi !
Vorige

Keer terug naar Even voorstellen