Afgelopen week maar eens de koplampwiswas aangepakt, als de onderdelen de respectabele leeftijd van 25 jaar hebben bereikt dan ben je aan de beurt........
De motoren voor de wisserarmpjes hebben we gelukkig ruim voldoende liggen, gelukkig zijn de meeste ook nog in prima staat, het relais is een ander verhaal, meer dan de helft van onze voorraad heeft de geest gegeven, kwestie van solderingen na lopen en condensatoren vervangen.
Martin schreef:Afgelopen week maar eens de koplampwiswas aangepakt, als de onderdelen de respectabele leeftijd van 25 jaar hebben bereikt dan ben je aan de beurt........
De motoren voor de wisserarmpjes hebben we gelukkig ruim voldoende liggen, gelukkig zijn de meeste ook nog in prima staat, het relais is een ander verhaal, meer dan de helft van onze voorraad heeft de geest gegeven, kwestie van solderingen na lopen en condensatoren vervangen.
De stadslichten heb ik vervangen door LED, dan heb ik, met ingeschakeld dimlicht, geen geel licht, ik heb xenon verlichting, zowel het dimlicht als groot licht en met standaard stadslichtlampjes komt er dan een gele gloed wat ik persoonlijk niet fraai vind......
Dat is waarschijnlijk de reden dat het nu niet goed zichtbaar is want zonder ingeschakelde verlichting werkt het niet, er wordt namelijk een spanning afgetakt vanaf het lampje in de motorkap.
Misschien nog eens een filmpje maken als het schemerdonker is ?