Het is nu za 16 nov 2024, 06:40

728i op het oog, wie kan mij helpen?

Plaats hier de link naar artikelen die je hebt gezien elders op Internet
  • Auteur
  • Bericht

mennobmw728

Nieuw

728i op het oog, wie kan mij helpen?

Berichtvr 14 sep 2012, 22:22

Hallo, even voor stellen. ik ben menno uit amersfoort en ben serieus aan het kijken naar een 728i. Ik rij nu een toledo 1.8 20v uit 2000 die ik eerst moet verkopen. Ik wil al een hele tijd een oude grote luxe auto. Eerst zat ik naar mercedes w126ers te kijken maar het volk wat daar in rijdt spreekt mij niet zo aan en de 7-serie is toch aparter en mooier!!!!!!!!! Ik heb het internet al van voor naar achter door gespit naar 728ers. Nu heb ik er een gezien met kenteken LZ-19-YD op http://www.autowereld.nl/bmw/7-serie/72 ... /foto.html Kan iemand mij vertellen of dit waar is voor het geld wat hij ervoor vraagt? Ik vindt deze prijs klasse wel aantrekkelijk. Is 260.000km veel voor de e23? En als ik ga kijken bij een e23, waar moet ik dan op letten. Verder heb ik er nog 2 of 3 op het oog. Ik ben zelf auto monteur bij een vw/audi dealer, dus als ik een geschikte auto heb gevonden wil ik er een lpg systeem inbouwen. Heeft iemand een site of adres voor een complete lpg installatie voor een 728i. Waar moet ik ongeveer aan denken qua prijs van een lpg systeem? Ik hoor graag van jullie. Bij voorbaat dank en m.v.g. Menno.

zerotolerance

Professional Goud

Re: 728i op het oog, wie kan mij helpen?

Berichtza 15 sep 2012, 07:32

De aangeboden auto is van een forumlid:

viewtopic.php?f=17&t=7058

260.000 km mag bij goed onderhoud geen probleem zijn. Over de prijs kan ik weinig zinnigs zeggen. Soms is het een koopje, soms een erg dure. Dat hangt van de staat af.

LPG installaties zijn er in verschillende soorten en maten. Een conventionele installatie zal "los" niet veel kopen. Forumlid Stefan verkoopt injectie setjes, die zijn wat duurder.

Street legal

Professional

Berichtza 15 sep 2012, 09:23

Ik heb een conventioneel LPG systeem, zat al in de auto, maar als ik het over moest doen kwam er een injectie systeem in. Heb laatst in eentje gereden en dan merk je geen verschil tussen LPG en benzine. die 500 euro extra haal je aan rijplezier en brandstof besparing er weer uit.
De 728 is van Lesley toch? ziet er netjes uit. Michiel kent de wagen wel, maar je kunt wesley natuurlijk ook direkt even mailen
Groeten,

Jaap

oo==[][]==oo
Image

Michiel

Professional Goud

Berichtza 15 sep 2012, 14:54

Ik ken deze auto.
Interesse, stuur maar een pb. Kan bij KoningAlbers worden bekeken.

Keer terug naar Gespot