Niet doen Arie,zit al een LPGSHOP.NL in ! Je kunt er beter een kopen die nog door LPGSHOP.NL. moet worden ingebouwd ha ha ha.............. Succes , met een eventuele aanschaf.
Had maandag een afspraak gemaakt voor woensdag. Auto geleend om er heen te kunnen rijden.
Woensdagochtend krijg ik een telefoontje dat de auto wordt gebruikt als trouwauto die dag...
Ik twijfelde al door de punten die op de foto's waren te zien (roestplekje rechtsachter, bobbeltje op wielrand) en hoe graag de man de auto wilde verkopen (erg stevige prijs).
Ik moet toevallig in de buurt komen, anders ga ik niet meer kijken...
Kijk maar eens wat een mooie e23 kost op mobile.de dan zijn we hier goedkoop Ben je hier al wezen kijken, is een klein prijsje http://link.marktplaats.nl/589962283
Ik vind dat een e23 automaat moet zijn, je komt helemaal tot rust, Wil je toch hard dan een 745i maar is er alleen in automaat. Wil je schakelen koop dan een e28 Heb ze allebei gereden dus ervaringsdeskundige Vandaar de keuze 745i Zijn er nog meer automaatliefhebbers?
Ik denk dat je je vraag iets anders moet formuleren. Zijn er liefhebbers voor een automaat in een E23?
En een handbak in een 745i rijdt echt prima, geen seconde spijt van. De E23 heb ik zowel in automaat als handbak gehad, de E24 in automaat en de E28 twee keer in handbak. Ik hoef in oude auto's echt geen automaat meer (tenzij het niet anders kan). Nieuwe(re) auto's is een ander verhaal.