gisteren mijn 735 opgehaald , met nieuwe gasinstallatie. Moet zeggen loopt er niet slechter op, dus denk daar nog maar eens over na met zoveel kilometers.
wielen zijn trouwens te koop , staan op MP. Komen originele spaakwielen onder (paralelle spaken)
gewoon een mooie diesel zoeken graad! Ruikt ook veel beter dan lpg en zo'n 524td kan nog aardig meekomen in hett huidige verkeer met al die muesli autootjes van tegebwoordig
728iA schreef:635 van 1993? Dat is tog niet normaal
je kent het verhaal niet van de E24?
Eens zien.. RDW heeft bepaalt dat hij in 93 pas voor het eerst op de weg kwam in zijn huidge identiteit. Verder kan Graad je de boel beter uitleggen. Hij kreeg het niet voor elkaar dat ze het aanpasten in ieder geval.
BMW 528 E12 beige uit 1977 (verkocht) BMW 735iA E23 Polaris grijs uit 1984 (verkocht) Corsa Diesel 1998, blauw metallic met rembekrachtiging en asbak (bijna weg) (Meer opties zitten er niet op)
undifined1 schreef:gewoon een mooie diesel zoeken graad! Ruikt ook veel beter dan lpg en zo'n 524td kan nog aardig meekomen in hett huidige verkeer met al die muesli autootjes van tegebwoordig
ps: wel een handbak nemen he
automaat gaat ook heel goed met verkeer mee (kan het weten )
dat gezijk over de belsting en zo! Herman ik ken het verhaal niet over die 635 maar als die op keneteken 93 staat is er echt wel wat mis mee! Ik deze forum niet uit mijn hoofd ik mis wel eens wat.
ik wil de sharknose b8..........en nee....mn b10 gaat nie weg!!!! en ik doe niets weg voor een appel en een ei.....heb ook gewoon t geld voor mn csi gekregen wat ik er voor wilde.....