undifined1 schreef: je zou het kunnen bekijken als een soort bmw individual met onderdelen van alpina.
Nou... BMW Individual is een onderdeel van BMW //M GmbH. Die vergelijking gaat niet helemaal op.
En het zou best zo kunnen zijn dat BMW zelf de chassisnummers registreerd. Eerder werden de oude BMW nummers volgens mij vervangen door Alpina nummers.
Ik vind m niks te duur hoor eerlijk gezegd... Als je kijkt wat ze voor die e34's en e30 alpina's vragen.. De e23 b8 is veel zeldzamer (volgens mij) En over die kilometerstand zou ik ook niet wakker liggen, je kan altijd nog reviseren en zo vaak word een e23 b8 niet aangeboden
1980 BMW e23 732i diamantzwart 2001 BMW e46 325i zwart sedan
Maar zeldzamer is ook niet altijd duurder, de e28 m5 is veel zeldzamer dan de m635csi, maar voor de m635csi wordt meestal meer gevraagd
edit: overigens denk ik ook niet dat deze te duur is, als je er nog iets af kunt halen is het denk het wel waard, maar degene die de auto koopt moet natuurlijk zelf weten wat hij er voor over heeft
die auto ziet er op de foto's niet uit alsof hij meer dan 3 ton achter de rug heeft trouwens. Die recaro's zijn ook mooi met deze stof trouwens!