hallo
Ik ben wildhaguh en kom uit breda
ben net 24 geworden , en naar vele bmw's e36 sedan/coupe's (325td / 325i / 318is / 328i / 320i) en een chevrolet k30 6.2 v8 ex army ( inmiddels allemaal weer weg)
(ben zelf monteur bij een grondverzet bedrijf dus mag sleutelen aan vrachtwagens groot en klein van mini graver tot 35 tons rupskranen en schovels en alle hande andere machine s en hulpstukken)
Nu in het bezit van een e21 315 op gas van 84 zelf mat zwart gespoten verder niks bijzonders ( sinds 07/2011 in bezit )
En 2 weken terug een ECHTE bmw erbij gekocht een E23 732i op gas van 83.
kleur grijs
opties
- 4x electrische ramen
- cruise control
- standkachel
-check control
- koplamp wissers
- houten (alpina) stuur + houten interieur lijsten
-automaat
- lpg
- trekhaak
Heb hem gekocht bij auto deelen in neunen
Zoals bekend is er wat werk aan de auto om hem optimaal te krijgen ( achterstallig onderhoud zullen we maar zeggen haha )
Vandaar hier maar aangemeld op het forum zodat ik wat van mijn probleempjes hier uit kan zoeken.
inmiddels de 1e problemen al ondervonden en gedeeltelijk opgelost hierover meer in mijn topiq met wat vragen over de e23.
Ik zal hier even een fototje posten van mijn e21 en e23.
E21 315
E23 732i
Tevens sloop ik weleens een e36 model voor de onderdelen dus zoek je e36 delen stuur dan gerust een berichtje!
Groeten Wildhaguh
Edit moderator; gaarne de RIMG tags gebruiken, even voor je aangepast
Ik ben wildhaguh en kom uit breda
ben net 24 geworden , en naar vele bmw's e36 sedan/coupe's (325td / 325i / 318is / 328i / 320i) en een chevrolet k30 6.2 v8 ex army ( inmiddels allemaal weer weg)
(ben zelf monteur bij een grondverzet bedrijf dus mag sleutelen aan vrachtwagens groot en klein van mini graver tot 35 tons rupskranen en schovels en alle hande andere machine s en hulpstukken)
Nu in het bezit van een e21 315 op gas van 84 zelf mat zwart gespoten verder niks bijzonders ( sinds 07/2011 in bezit )
En 2 weken terug een ECHTE bmw erbij gekocht een E23 732i op gas van 83.
kleur grijs
opties
- 4x electrische ramen
- cruise control
- standkachel
-check control
- koplamp wissers
- houten (alpina) stuur + houten interieur lijsten
-automaat
- lpg
- trekhaak
Heb hem gekocht bij auto deelen in neunen
Zoals bekend is er wat werk aan de auto om hem optimaal te krijgen ( achterstallig onderhoud zullen we maar zeggen haha )
Vandaar hier maar aangemeld op het forum zodat ik wat van mijn probleempjes hier uit kan zoeken.
inmiddels de 1e problemen al ondervonden en gedeeltelijk opgelost hierover meer in mijn topiq met wat vragen over de e23.
Ik zal hier even een fototje posten van mijn e21 en e23.
E21 315
E23 732i
Tevens sloop ik weleens een e36 model voor de onderdelen dus zoek je e36 delen stuur dan gerust een berichtje!
Groeten Wildhaguh
Edit moderator; gaarne de RIMG tags gebruiken, even voor je aangepast
Laatst bijgewerkt door wildhaguh op di 02 okt 2012, 21:03, in totaal 2 keer bewerkt.