Het is nu vr 28 feb 2025, 10:47

Naor Oldebroek en Ginter hehe

Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
  • Auteur
  • Bericht

Fletch

Pro

Naor Oldebroek en Ginter hehe

Berichtzo 28 okt 2012, 18:03

Hiebij een klein verslagje van mijn zeer leuke zaterdag in het pitoreske Oldebroek.

Na al diverse malen met ons wel bekende baur323 gepmd...of is het gepmt.........mmmm laat ik in het midden 8-) over het ook al
zo bekende rembolleke, kreeg ik van baur de uitnodiging om dan maar eens aan te waaien om mij te voorzien van bolleke en diversen.

Nou, dat was koren op mijn molen. Dus ik op zaterdag erop uit en jawel....borden op de rondwegen bij Utrecht. Zwolle volg Arnhem...............das de goede richting.......not!
Maar zogezegd toch maar gevolgd want het waren echt grote matrixborden, die steeds kleiner werden en veeeeeeeeel later aangaven op een lief klein bordje "Zwolle volg Apeldoorn"......
....jaaaaa waar is die afslag dan want Apeldoorn is nie ech in de buurt.....en klaaar was de wegbewijzering.....en ik ook!

Na zo'n klein 1,5 uurtje later toch nog aangekomen in Oldebroek en wordt mij al gelijk duidelijk dat het hier heus sleutelen is.
Na de kennismaking en het ritueel overhandigen van "de roze koeken" gelijk door, ik krijg uitleg over hoe of wat en er vliegen gespierde termen door de lucht als van "jij bent zo zacht als een schaamlip, ik had deze nog wel los kunnen krijgen met het toppie van mijn p....muis" ( zelf in te vullen ). Kortom in korte tijd al heeeeeeel veeeeeel geleerd en opgestoken.

Maar waar het hier om draaid en wat de ware kern is, is dat dit puur
Laatst bijgewerkt door Fletch op zo 28 okt 2012, 22:07, in totaal 1 keer bewerkt.
Fl(e23)tch

Ik zou het met je eens kunnen zijn.....maar ja dan hebben we allebei geen gelijk!

baur323

Professional Zilver

Re: Naor Oldebroek en Ginter hehe

Berichtzo 28 okt 2012, 20:19

Hier gaan we wel een beetje van blozen hoor.
Iedereen altijd welkom! (ook zonder koeken :))
Lunch wordt verzorgd!

Fletch

Pro

Berichtwo 31 okt 2012, 10:17

Ik denk dat wel wat heeft als we bij wijze van "traditie" toch roze koeken meenemen :idea: ( maar dan gewoon 1 pak en geen 5 )
Fl(e23)tch

Ik zou het met je eens kunnen zijn.....maar ja dan hebben we allebei geen gelijk!

MartinE34

Professional Zilver

Berichtwo 31 okt 2012, 10:35

dan verekt willem van de honger die heeft al
MercedesBenz SLK 350
Volvo C30 T5 EXIT
E23 735 iA Opalgrun EXIT
E24 635 CSiA Opalgrun EXIT
Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT
Audi GT Coupe 2.2E EXIT
Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT
VOLVO C70 CC 2.4i Grijs
VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT

ericie

Die hard

Berichtwo 31 okt 2012, 18:50

Heb de bmw van fletch gezien tijdens een bezoekje aan oldebroek en moet zeggen dat het een mooie auto is, ook mocht ik mee lunchen maar door omstandigheden moest ik dit aan me voorbij laten gaan.
Heb iemand er goed van zien genieten maar noem geen namen maar hij houdt van slopen en eten :sneaky2:
Image
Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen

Michiel

Professional Goud

Berichtwo 31 okt 2012, 19:07

Tja.. die Ite kan stevig bunkeren :mrgreen:
Vandaag heeft Fletch zijn prachtige E23 neergezet voor een conseveringsbehandeling.
Zoals beloofd zal ik 'm eens goed te grazen nemen met het goedje.

Fletch

Pro

Berichtdo 01 nov 2012, 19:40

Hehehehe yep, bagger 'm maar eens lekker vol hoor :!: Dan komt t
Fl(e23)tch

Keer terug naar Allerlei