sommige autos vallen in de catogorie,exclusief...en daar valt een 850i ook onder....
dus ook speciale verzekering...
en tja...ik vind t ook f*ck als de belasting er af gaat.maar in den haag beslissen ze t...dus ik laat mn hobby er niet onder lijden...maaar al die bullshit,van je oldtimer is geen drol meer waard....jaaaaaa die matzwarte rotte friekandelle zijn niks meer waard,maar geloof me..als je een mooie usa car....fiat....mini cooper, lelijke eend..mercedes.bmw of wat dan ook heb,blijft t GELD waard....
als er wat van de meeste liefhebbersautos kapot is,dan word da gemaakt....
als je een ford taunus matzwart van 500 euro hebt,en er komt 250 euro onkosten aan...denk je dat daar door de goeiekope matzwarte doordewintercrossende niet liefhebbende oldtimerfreak geld word in gestoken...nee dus!!!!!!!
bij ""onze bccc""usa club ook....heel de zomer op de blinke harley...zwinters word er een goedkope matzwarte auto aangeschaft,om voor de winter mee door te crosse....dat zijn geen liefhebbers
ik koop steeds een oldtimer bij,voor de winter...maar moet bijna perfect zijn..e.d zonder lpg....maar ze zijn zo mooi...dat ik ze wil ontzien van pekel en sneeuw.....ik koop geen goedkoop hokje voor de winter,dus word t toch een auto,waar ik somers en swinters mee kan rijden!!!!!
audi a8....
bmw e38
of iets dergelijks....
mn bmwees en mercury...voor de mooie ritjes,cq mooi weer!!!!!
maar na mijn mening zijn er teveel niet liefhebbers die toch de oldtimer heeft,om goedkoop,heel t jaar,van A naar B TE REIZEN.....