En al was de km-stand wel aantoonbaar, al ie lang stil heeft gestaan ... is misschien ook niet fijn.
Blijft een zaak van scherp onderzoeken, dan vind je vanzelf wat de waarde is van de auto waar je bij staat. RobertF heeft daar al eens een mooi topic over geschreven:
Een auto verkoopt zichzelf!!ben vandaag bij wat VANS wezen kijken, en heb er 2 die me aanstaan,rechtstreeks uit de usa...en wat deze e32 betreft..mooie auto...aantoonbare kmstand of niet...lang of niet stilgestaan..ik kijk er gewoon doorheen!!
@Graad , er gaat niets boven een Van!!! Als je een witte GMC Explorer tegen komt van Bj 2000-2002, geef me dan een seintje Ik zag van de week een mooie zwarte GMC bij een autobedrijf in Brunssum staan, bleek helaas van een klant te zijn
Maat van me heeft een gmc savana uitvoering, van 2001 volgens mij, wit met bronzit spoilerset,met grijs leer interieur, en camperkenteken..is te koop! Zal vande week ff fotos vragen! Grz graad
Grappig, als ik er eentje aanbied, met nog geen 170000 op de klok, die met een nieuw reactie stangetje en twee ruitenwissers door de APK gaat krijg ik met pijn en moeite