Een paar weken geleden heb ik deze auto gepost. Hij werd verkocht naar Duitsland maar op weg naar de haven voor verscheping kreeg hij een ongeluk. Ik ga toch een bod doen heb de delen liggen van mijn sloper. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0314429135
Als je deze schade zelf maakt dan kan het uit. Moet je dit laten maken wordt het toch nog een dure. Was dit niet die met het vage binnenscherm (rechts) wat leek op een oude schade??
dat is geen oude schade, want dan moet ie tot het schutbord in elkaar hebben gezeten. Bovendien geeft de autopas aan geen schade in het verleden schade moeilijk in te schatten, heeft wel een klap op het wiel gehad want de velg is kapot. Als het spatbord links boven en rechts onder geraakt is dan ook het wiel. Binnen scherm vermoedelijk niet de goot loopt nog recht voor zover je het kunt bekijken. Maar er zal toch wel op geboden worden denk ik
wordt waarschijnlijk niks, want zoiet met een schade die je niet kunt zien moet je goedkoop hebben. Het ding staat in Los angelos en dan ben je aan verscheping, havenkosten, 10% invoerrechten en 19% btw over alles al 2000 euro kwijt