Nou de mail naar Weekers is onderweg hoor
Uiteindelijk komt het er op neer dat het kwartstarief gewoon moet gaan gelden voor elke auto ouder dan 30 jaar, de brandstof toeslag kan met behulp van wat extra inkomsten op 50% uitkomen.
Nadeel is dat echt belasting vrij niet meer bestaat, maar een kwarts tarief is voor de echte liefhebber zeker op te hoesten.
extra centjes om dit te bekostigen kunnen opgehaald worden door :
Motoren, bussen, bedrijfswagens en vrachtauto's (uitsluitend particulier gebruik) te belasten met een vast tarief, boten te laten betalen, oude kentekens te verkopen, eventueel nieuwe wens kentekens te verkopen en het lage schorsings tarief te verhogen naar 50 Euro.
Zo help je de markt niet naar de kloten, je bezit blijft wat waarde vaster, er blijft een continue nieuwe stroom oldtimers komen uit de bijna oldtimer jaargangen , diesel en lpg wordt ontmoedigd maar niet onbetaalbaar en heel belangrijk de "oldtimer alliantie" een oor aan genaaid