Het is nu vr 28 feb 2025, 14:37

perfecte marktplaats advertentie!!!

Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
  • Auteur
  • Bericht

MartinE34

Professional Zilver

Re: perfecte marktplaats advertentie!!!

Berichtvr 26 apr 2013, 17:37

zo'n omgekatte hebben ze gisteren van de weg (landrover)gehaald bij de controle ,vroeg of laat ben je aan de beurt en terecht trouwens

er worden steeds meer van dit soort controles gehouden dus de pak kans is ook aanmerkelijk toegenomen

gewoon een VW busje kopen kun je van de kinderbijslag de MRB betalen doen ook de zwaar gereformeerde of net als de (kelly family) een grote dubbeldeks bus :mrgreen: :P
MercedesBenz SLK 350
Volvo C30 T5 EXIT
E23 735 iA Opalgrun EXIT
E24 635 CSiA Opalgrun EXIT
Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT
Audi GT Coupe 2.2E EXIT
Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT
VOLVO C70 CC 2.4i Grijs
VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT

RobertF

Professional Goud

Berichtvr 26 apr 2013, 19:16

Ik zou er en camper van maken, kun je zo blijven rijden het hele jaar :shhh:
Ze maken in dit land bijna alles onmogelijk Ik zou voor mijn G20 met LPG 2984 euro moeten betalen , dat staat toch niet in verhouding met de Km's die ik reed 7000Km /jaar inclusief vakantiekilometers. Op camperkenteken 749 euro is geld zat.

Ik zou graag weer een Van hebben maar zie gewoon niet hoe je dat met 2400Kg en 1:5 doet. Bij 7000Km is dat 2500 euro aan benzine en 1600 euro aan MRB is 4100 euro of de wel 350/maand ``````````````````````````
Niet dus!!
Laatst bijgewerkt door RobertF op vr 26 apr 2013, 19:24, in totaal 1 keer bewerkt.

undifined1

Master

Berichtvr 26 apr 2013, 19:21

Ik zou eerst even wachten totdat er

PayDay

Master

Berichtvr 26 apr 2013, 19:23

undifined1 schreef:Ik zou eerst even wachten totdat er
Image
Best in Life is TURBO-drive!!!

royvanb

Nieuw

Berichtvr 26 apr 2013, 21:06

graad schreef:ik tank nooit bij de SHELL..die krijgen van mij de accijns niet van de benzine van MIJ

je ZAT niet alleen met de KOPPEL fout bij martine zijn auto 6 en 7 serie zelfde motor maar ook hier WEER graad accijns van de bezine gaan NIET naar de SHEL maar naar de OVERHEID maak duis geen fuck uit waar je bezine koopt ACCIJNS gaan ALTIJD naar de OVERHEID

royvanb

Nieuw

Berichtvr 26 apr 2013, 21:07

undefined: weekers besilist niet maar de tweede kamer doet dat afwachten is helemaal geen raar plan!

haagie2

Berichtza 27 apr 2013, 20:26

graad schreef:jep....na kroatie, dan lpg eruit in dec,of verkopen...of de fik erin..beur ik nog s een 11.000 :mrgreen:

hier wil ik wel ff op inspringen denk je dat jij de einige zal zijn die dit zal doen :?: denk ook dat nu als dit gaat gebeuren en gebeurd ook de MRB eraf dat de verzekeringen maatschapijen niet dom zijn,als je frikandel in de brand gaat steken of laten stelen ;)

BM_Whale

Die hard

Berichtza 27 apr 2013, 22:45

Het blijft vreemd. volgens mij is het oorspronkeliljke doel: Pak de roestende rottende oldtimers aan die gebruikt worden als eerste en enige auto. (Aangezien deze gebruikers het systeem misbruiken: geen onderhoud, geen MRB, minimale verzekering (= veel te weinig om het risico van de vele km's te dekken)).
Dat zou gemakkelijk te stoppen zijn door: MRB en oldtimer verzekering te koppelen.

Alleen een oldtimer verzekering als tweede verzekering (dan dekt de eerste verzekering de jaarlijke kilometers (minmaal 20.000 km).
De oldtimer verzekering moet op naam van bewoner(s) (gelijk aan eerste auto). Verzekering krijgt goedkeur van belastingdienst en andersom, bij toegewezen verzekering kan de MRB omlaag.

Dan heb je alles netjes dichtgetimmerd. MRB betalen voor ten minste 1 voertuig en de andere auto's kunnen niet met Jan-en-alleman achter het stuur de weg op, hoe dan ook verzekering betalen. (Wie geen oldtimer verzekering wil afsluiten gaat automatisch de volle mep MRB betalen).

Lijkt me een nettere regeling als 'iets' uitvinden wat alleen via de belastingdienst moet werken. Heeft geen moeilijke controles langs de weg nodig (wat de 3 maanden niet rijden wel heeft). En lijkt me een eerlijkere manier om misbruik van de bestaande regeling te stoppen.

PayDay

Master

Berichtzo 28 apr 2013, 08:39

Zoals ik eerder ook al zei... dagelijkse auto en oldtimer beiden op mijn naam. Vrouwke rijdt met de
Image
Best in Life is TURBO-drive!!!

BM_Whale

Die hard

Berichtma 29 apr 2013, 22:46

Niet helemaal mee eens. Alleen als je beiden een andere kant op moet zul je twee auto's gebruiken. Wat betekend dat
Vorige

Keer terug naar Allerlei