Mooie foto's hoor! @Graad: Jouw auto stond er ook erg mooi bij en je had een hoop bekijks. Er stond ook een shadowline, maar die was helaas snel weer weg. jammer, ik had hem graag van dichtbij gezien.
Ik probeer de fototool, maar dat lukt nu niet. Problemen?
Mooie foto's hoor. En jij was opens pleite Graad we hebben niet eens ff kennen bleren tegen elkaar Ze hebben wel mijn airco perfect afgevuld daar, hij kwam zelfs onder de 10 graden brrrr.
John, jammer je niet gesproken te hebben....maar kennelijk vonden anderen je auto zo mooi dat ze allemaal met je wilden praten. Die velgen staan hem trouwens erg goed!!
Ik vond het in Apeldoorn leuker , niet weggestopt in een donkere hal en op elkaar gepropt op een parkeer plaats. Ik hoop op een leukere locatie volgend jaar.
stefan schreef:Ik vond het in Apeldoorn leuker , niet weggestopt in een donkere hal en op elkaar gepropt op een parkeer plaats. Ik hoop op een leukere locatie volgend jaar.
Mvrgr. Stefan.
We houden ons graag aanbevolen! Het is onwijs moeilijk om een geschikte locatie te vinden voor een normale prijs, EN een mogelijkheid voor vergunning..
nou,dr was ruimte zat,en werd goed aangegeven waar je je auto moest plaatsen..en de hal viel tegen,maar komt mede door t goede weer gelukkig!! een meeting is voor buiten vind ik ik zeg aan de organisatoren...CHAPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ook absoluut lof voor de organisatie , Ik was met dezelfde jongens heen als vorig jaar en allen gaven ze aan dat Apeldoorn leuker was ? Toch veel succes met de volgende sharknose meeting en wellicht tot ziens.