Dag, Ik ben Jelte Jongsma, ik ben bezig met een E28 M535i. Aangezien hier veel M30's zitten is jullie forum een mooie kennisbank voor me. Ook vind ik het topic over gasinjectie erg interessant! Groeten, Jelte
Laatst bijgewerkt door Jeltuh op wo 25 nov 2009, 09:16, in totaal 3 keer bewerkt.
welkom hier,enne...........................prachtig verslag en natuurlijk de fotos PERFECT
BEN ZEER BENIEUWD NAAR T RESULTAAT tis een hele klus,maar zo te lezen en te zien,is dat wel aan jou toevertrouwd blijf ik toch de mooiste 5 vinden,een e28(en vooral de m535i ) ga zeker zo door met fotos posten en verslagen maken,want dat leest t fijnst
Jeltuh (Jelte in het echt, fries dus...). De auto zal straks technisch als nieuw zijn. Cosmetische aanpassingen/opknappen gebeurt wanneer de auto rijdt. Ik heb inmiddels al een M-tech bumper kit.
Gespoten Sperdiff dat niet 123 past, op de achtergrond ook de gespoten achteras
Veren (licht beschadigd door verenklemmen) en dempers achter
Remmen voor
Check de slangen ook even
Goed eigenlijk zou ik nu ook foto's maken van de schijven achter, echter heb ik E34 M5 remmen van een '89er en die hebben achter geen geventileerde schijven. Ik heb wel nieuwe geventileerde schijven... Heb eerst massieve schijven besteld omdat de klauwen net gereviseerd zijn. Kijken we later wel even verder... Dit weekend het diff passend maken. Dan eindelijk met de motor bezig!