Mijn 728i 1 1/2 op lpg heeft sinds kort het probleem bij het optrekken dat hij stottert en soms hikkend stopt met lopen boven de 2000 toeren is er geen vuiltje aan de lucht idem dito in neutraal. Heren ik heb uw kennis nodig!!!
Tja, zorg dat je een gezonde basis hebt, rotor/ verdeelkap fris, klepspeling ok, originele bougie's met juiste contact afstand, ontsteking op tijd, incl vervroeging, bougiekabels goed en bobine ok. Slangenboel ok vacu
Daytonawim schreef:Tja, zorg dat je een gezonde basis hebt, rotor/ verdeelkap fris, klepspeling ok, originele bougie's met juiste contact afstand, ontsteking op tijd, incl vervroeging, bougiekabels goed en bobine ok. Slangenboel ok vacu
Cees heeft me in de juiste richting geholpen en heb de koudstart thermostaat gecontroleerd en die gaf geen verschil in waarden bij temperatuurverschil en lekte nadat ie een beetje was schoongemaakt.
morgen maar vervangen en kijken of dat het is geweest....?
Hopelijk is het opgelost, verhaal is mij nog wel wat onduidelijk
Ik maak er uit op dat de koudstart brandstof blijft inspuiten, door een defect aan je koudstart sensor. Dan verbruik je ook best wat aan benzine je op lpg rijd.