M'n luchtfilterbak laten poedercoaten,als nieuw,alles erop...en starten...als nieuw...in z'n R.....slechtlopend,alles afliggen zoeken... En wat blijkt nou...scheur in slang nr 6.....duw ik de km vast ertegen,perfect...dus kan je zien wat een klein scheurtje kan doen
Heb ik bij minute alpina look gehad...minute maat had olie gepijld,maar niet goed trug gedaan...dus ik mooi naar minute werk gereden,en beroerd stadionaire lopen...denk wat nu weer....ikke kap open...en gelukkig raakte ik t pijlstok aan,waar die meteen op reageerde!!ook de rubbers waar de luchtfilter op vast zit vernieuwe...want na 35 jaar en de california"se zon...willen die we'll eens verpulveren!
Vandaag de e12 van graad gezien en is een mooi gedetaileerde auto,totaal plaatje klopt gewoon .de 16 inch staan haar super mooi.Blok draaide niet helemaal top bij de start ,dat bleek te komen omdat een bougiekabel eraf lag ,scheelt een pootje.Blok draait verder heel netjes. Wat betreft de scheur in de lmmslang dat was inderdaad een beste. Nieuwe erop en alles org. monteren komt het helemaal goed.
Komt goed Hennie met deze patina bmw! Een super harde ongerestaureerde e12 met wat gebruikers / poets schade Maar zo heb ik ze t liefst Ongerestaureerd in goede staat!