Hallo allemaal !!
Jarenlang heeft mijn familie met BMW gereden, en vond ik het tijd om mij er ook eens eentje aan te schaffen. Ikzelf ben 18 jaar oud en ben van kinds af gefascineerd door oude wagens. Mijn vorig project was een oude ford, maar die moest al snel plaats maken voor mijn nieuwe aanwinst.
Het gaat om een BMW 728i van 1981. Deze wagen heeft 10 jaar stil gestaan, en heeft lichte schade links achter aan de achtervleugel (ter hoogte van de naftklep).
De wagen staat in Rumst, ik heb hem gereserveerd en ga hem volgend weekend ophalen.
De wagen heeft links achter een klapband, de kofferrubber is versleten (kofferbak stond onder water) en het motorblok zweet een beetje olie (waarschijnlijk een lekke carterpakking). Onderaan is ie roestvrij. Buiten de schade aan de achtervleugel heeft ie nergens roest! Dus een goede harde wagen die een beetje zorg nodig heeft
Hier een foto van de 728i
Als ik de wagen volgend weekend heb opgehaald, post ik wel meer foto's. Dan kunnen jullie zien hoe ie er van binnen uit ziet. (hij ruikt vanbinnen wel naar schimmel hoor
)