Zou eerlijk gezegd toch even verder kijken....problemen met je ecu zijn zoals hier al gezegd is kostbaar, uitlaat is ook niet zo geleverd vanaf de fabriek. Roest verhullers op de spatborden (hoeft natuurlijk geen roest onder te zitten) helaas vaker wel dan niet. Gezien de huidige ontwikkelingen in Den Haag mbt oldtimerbeleid zou ik even wachten en een goed exemplaar kopen voor iets meer. Mijn ervaring leert dat je beter een goed (onverprutst) exemplaar kunt kopen dan dergelijke opknappers. Zie bijv deze :
Staat al een tijdje te koop, grote kans dat je hem voor 3000,- euro meeneemt. Heb 2 jaar geleden ook een prachtige 733i uit mei 1977 gekocht voor 2950,- euro met 120.000km op de klok in een prachtige staat. Geduld wordt echt beloond.
baur323 schreef:Eens! Maar een 730 automaat...1:5a6 max..
ach dat rijd mijn E24 met 3.5 liter ook ,dat heet hobby
Eens, maar ik ben niet zo rijk als jij. Bovendien: een 730automaat is alleen maar onzuinig en niet snel. Anders gezegd: veel benzine omzetten in lawaai, maar geen gang.
nou zag pas nog foto's van jouw loods met die dikke BMW's ,dus wie heeft het hier over rijk en als ik rijk was zoals jij zegt had ik die ouwe zooi niet gereden
maar idd die rotte AB nekt m'n E24 voor het grootste gedeelte ,een hoop lawaai maar rete traag en zuupen
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
MARTINE34 schreef:@Eens, maar ik ben niet zo rijk als jij.
nou zag pas nog foto's van jouw loods met die dikke BMW's ,dus wie heeft het hier over rijk en als ik rijk was zoals jij zegt had ik die ouwe zooi niet gereden
maar idd die rotte AB nekt m'n E24 voor het grootste gedeelte ,een hoop lawaai maar rete traag en zuupen
Wie heeft het hier nu over hobby.. Ik rijd deze dingen omdat ik het wil. Als het goedkoper moet had ik allang een e38.
Voor de '85 er zou ik de inductie sensoren voor op het vliegwiel , de ecu, het brandstofpomp relais of de omschakel switch/kast van de lpg als storing veroorzakers kunnen aanwijzen.