Tot op heden heb ik 4 BMW oldtimerrijders gesproken welke bij de RDW zijn geweest nadat hun LPG installatie was uitgebouwd.
De ervaringen verschillen, bij een was het met 2 minuten klaar, had gekeken of de installatie eruit was en gaan. Bij de andere werd ook een CO test gedaan, bij een ander zelfs ook een koplamphoogte controle !
Al met al toch verschillen, maar allemaal zijn goedgekeurd zodat het kenteken wordt aangepast.
Ja, als er een koperen leiding zit kan het gedeelte welke tegen de onderkant van de auto zit erop blijven, je moet dan de leiding, waar ie naar binnen komt, afknippen.
Bij de uitbouw die ik doe haal ik voor de zekerheid de hele leiding weg, dit omdat er nieuwe richtlijnen zijn voor LPG flexibele slangen, deze moeten wel verwijderd worden (zijn n.l. eenvoudig weer aan te sluiten).
Daar was al het e.a over geschreven hier en daar, vanwege het innemen van kenteken bewijzen als gevolg van een LPG uitbouw keuring en er zaken niet ok waren met deze auto's.
Ik heb mijn gas er ook uit laten bouwen maar nu start m'n wagen niet meer omdat ik het zelf eerst aan gespeeld heb. Hij start en valt gelijk weer uit benzine pompt wel, onstarten auto kan ik niet naar de rdw ik weet ook biet waar het aan kan liggen ecu/luchtmassa?
Ik zou het echt niet weten maar dag er voor had ik heb ff op z'n vrij zitten trappen door de gas ging die wel een keer back fire dus waar kan het voor de rest aan zitten En hoe kan ik controleren lhm of die kapot is want hij start niet