Het startprobleem is nog niet opgelost omdat ik de wagen volgende zaterdag pas ga ophalen. (kan er dus nog niet aan werken
)
Ik heb de BMW vorige zaterdag gekocht.
Normaal zou de wagen dit weekend bij ons al voor de deur staan, maar omdat we een probleem hadden met het vervoer waarmee we de wagen zouden gaan ophalen, moeten we het jammer genoeg een weekje uitstellen.
Maar toen ik de wagen kocht, heb ik alle gebreken vastgesteld, en ben nu op zoek naar onderdelen.
Als de wagen volgende zaterdag binnen is, kan ik alle gekochte onderdelen al meteen plaatsen.
Het startprobleem was door een defecte ECU. Ik heb twee ECU's gekocht.
Normaal moet hiermee de storing van de baan zijn.
Moest de storing toch nog blijven, kan ik wel wat hulp gebruiken denk ik
Wat het spuiten betreft, ga ik enkele plekjes zelf tijdelijk bijwerken. Er is namelijk een roestblaas onder het linkse achterlicht, en een roestblaas op het schuifdak. Ook is er een plekje op de motorkap waar de blanke lak los laat. Die plekjes werk ik zelf tijdelijk bij.
Deze rode kleur is niet de originele kleur. Als je de deuren opent, dan zie je dat de originele kleur zwart is, of donker grijs.
Later ben ik dus wel van plan om de BMW weer terug in zij oorspronkelijke kleur te laten herspuiten.