Zoals ik al had gezegd in mn "voorstel rondje" heeft mn bimmer motorisch wat liefde nodig

De auto loopt stationair niet lekker ...en kwa motorvermogen komt hij volgens mij ook te kort.
Hij houd vooral in bij 1 stand gas ( lambdasonde ??) . Beide sensoren op stekker bovenop de motor doorgemeten beide rond de 1000 ohm tussen pen 1en2 .. 2en3 en 1en3 niet meetbaar.
Ik ben begonnen door 1 voor 1 de bougie kabels even los te halen en daar bleken cilinders 5 en 6 niet of nauwelijks te reageren.
Met de kabel eraf even dmv schroevendraaier op de kop gehouden blijkt dat hij wel vonk geeft.
Omdat de auto terug is gebouwd van gas naar benzine (door vorige eigenaar verwacht ik) heb ik de volgorde van de kabels op de juiste plaats van verdeler en cilinder gecontroleerd. Dit zat allemaal goed.
Dus even bougie gewisseld met cilinder die wel goed functioneert ... geen verschil
De bougie was ook gewoon droog dus daarmee verplaatst mn idee meer naar de brandstofvoorziening aangezien daar in geknipt is .
Ik heb spanning op de injectoren ... is de massa puls van de ecu meetbaar met een multimeter ??
Wat word er veranderd aan de bedrading als er gas word ingebouwd ???