Om toch de vorige eigenaar (Kenny) een beetje up 2 date te houden heb ik toch besloten maar is een topic open te gooien.
Ik moet voor m'n nieuwe werk veel km's maken dus ik rijd met alle plezier LPG.
Toevallig de 732ia van Kenny tegen 't lijf gelopen en nog in dezelfde kleur als m'n 728i uit '84.
Helaas heeft de 728i wat problemen met de onderkant maar buiten dat een perfecte wagen.
Dus heb besloten om de 728i kaal te plukken maar wel op kenteken te laten want daar ga ik nog iets leuks voor bedenken.
Allereerst heb ik bij aankomst van de 732ia het interieur direct overgezet in m'n vertrouwde zwarte lederen interieur (al auto nummer 3...)
Vrij snel heeft er al iemand achter schade gereden al met al valt mee moet nog wel keer bijgespoten worden...
Ook heb ik afgelopen vrijdag 14 maart een ongeluk gehad op de A59 bij Den Bosch.
Audi A6 remde te hard waardoor ik niet tijdig kon stoppen ik kon helaas ook niet uitwijken naar rechts dus maar gekozen om de voorkant te rammen.
Flinke smak gemaakt maar dag later al gelijk alles gefixt aangezien ik nog de onderdelen heb van de 728i.
Audi had denk ik aanzienlijk meer schade!
Even de planning wat sowieso gedaan moet worden.
- Deuren overzetten (roest...) (2/4 done)
- Elec deurvergrendeling maken (done)
- Alle ramen elec. (done)
- Andere voorruit (met zonneband)
- Ruiten naar brons getint of toch groen....
- Alpina's??? geen idee...
Geen plannen om 'm weg te doen.
Mocht ik lease-auto krijgen dan laat ik 'm omkeuren naar benzine en blijf ik er mee rijden.
Uiteraard hierbij wat foto's! (van oud naar recent)
De 728i die ik nog steeds heb.. samen met de 205 turbo die ik niet meer heb
Aanrijding van een pruller die gewoon is doorgereden...
Samen met de Mercedes 230ce van een maatje
De schade...
Bezig met repareren...
Reparatie voltooid (niet letten op de kleur van de niertjes... dat waren reserve)
Deur overzetten (zonder roest)
Gr. Kevin
Ik moet voor m'n nieuwe werk veel km's maken dus ik rijd met alle plezier LPG.
Toevallig de 732ia van Kenny tegen 't lijf gelopen en nog in dezelfde kleur als m'n 728i uit '84.
Helaas heeft de 728i wat problemen met de onderkant maar buiten dat een perfecte wagen.
Dus heb besloten om de 728i kaal te plukken maar wel op kenteken te laten want daar ga ik nog iets leuks voor bedenken.
Allereerst heb ik bij aankomst van de 732ia het interieur direct overgezet in m'n vertrouwde zwarte lederen interieur (al auto nummer 3...)
Vrij snel heeft er al iemand achter schade gereden al met al valt mee moet nog wel keer bijgespoten worden...
Ook heb ik afgelopen vrijdag 14 maart een ongeluk gehad op de A59 bij Den Bosch.
Audi A6 remde te hard waardoor ik niet tijdig kon stoppen ik kon helaas ook niet uitwijken naar rechts dus maar gekozen om de voorkant te rammen.
Flinke smak gemaakt maar dag later al gelijk alles gefixt aangezien ik nog de onderdelen heb van de 728i.
Audi had denk ik aanzienlijk meer schade!
Even de planning wat sowieso gedaan moet worden.
- Deuren overzetten (roest...) (2/4 done)
- Elec deurvergrendeling maken (done)
- Alle ramen elec. (done)
- Andere voorruit (met zonneband)
- Ruiten naar brons getint of toch groen....
- Alpina's??? geen idee...
Geen plannen om 'm weg te doen.
Mocht ik lease-auto krijgen dan laat ik 'm omkeuren naar benzine en blijf ik er mee rijden.
Uiteraard hierbij wat foto's! (van oud naar recent)
De 728i die ik nog steeds heb.. samen met de 205 turbo die ik niet meer heb
Aanrijding van een pruller die gewoon is doorgereden...
Samen met de Mercedes 230ce van een maatje
De schade...
Bezig met repareren...
Reparatie voltooid (niet letten op de kleur van de niertjes... dat waren reserve)
Deur overzetten (zonder roest)
Gr. Kevin
https://www.accountkiller.com/removal-requested