Het is nu do 03 okt 2024, 19:27


E23 732i project

Plaats hier je artikelen die je aanbied
  • Auteur
  • Bericht
Offline

Rene076

Nieuw

  • Berichten: 80
  • Geregistreerd: za 03 dec 2011, 20:19
  • Woonplaats: Breda

E23 732i project

Berichtdo 26 jun 2014, 18:20

Rene076 schreef:Goedenavond heren,
Wilde mijn beginpost aanpassen maar ging niet, (vaker voorkomend probleem las ik al) dus dan maar zo..

I.v.m. wijziging woon situatie en een serieus gebrek aan ambitie heb ik na lang wikken wegen en overleg definitief besloten dit project te stoppen en te verkopen.
Misschien niet het juiste moment om dit te doen, maar het is al langere tijd een letterlijk een blok aan m'n been en belemmert mijn toekomstige plannen. Klinkt stom maar deze auto beheerst mijn leven momenteel.

In principe gaat de auto in zijn geheel weg, mocht dit niet werken (zal er zoiezo flink wat op moeten inleveren) kan de auto altijd nog in onderdelen weg. Maar dat is echt plan B.

Voordat hij op marktplaats en dergelijken komt te staan zal ik eerst hier een duidelijk verkoop topic aanmaken.
Heb nog niet echt een prijs in mijn hoofd, maar serieuze biedingen worden uiteraard overwogen.

Grtz!


Nou bij deze dus.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Dit is de link naar het project topic: viewtopic.php?f=13&t=6542

Er is ontzettend veel vernieuwd aan de auto en is nagenoeg compleet. Zitten nog wat losse onderdelen bij waaronder een nette hemel en de beige deurpanelen.

Echter heeft hij ook wat problemen, namelijk,

Roest vorming links achter wielkast, moet gelast en gespoten worden.
Klein deukje in motor kap (gereedschap er onder laten liggen :grrrr: ) maar is waarschijnlijk uit te deuken zonder spuiten.
Zij scherm links voor beschadigd door middel van krik, moet opnieuw gespoten worden.
Dak polijsten i.v.m. duck tape resten.

Voor zover het carrosserie, en dan de technische problemen.

Stuurbekrachtegings pomp is gaar,
Motor bokt/loopt rijk, liep perfect toen hij er uit ging... Injectoren zijn gereinigd, nieuwe vloeitstoffen, nieuwe filters, pakkingen, bougie's en compleet nieuwe ontsteking... Heb dus geen idee wat het kan zijn, mischien lmm of sensor??
Koppelomvormer lijkt te janken, deed hij niet voor de demontage, dus mischien iets met de olie? Heb gedaan wat me is verteld in ieder geval.
Electrische ramen achter werken niet via schakelaar (wel direct op accu)
Startmotor draait niet via het nieuwe contact (wel direct op accu)
Kachel motor doet niks.. (wederom wel direct op accu)

Lijkt veel.. is het ook, maar buiten het carrosserie en de stuur pomp hoeft er niet veel geld meer tegen aan als je er verstand van hebt.

Verder zit er een set BBS 090 velgen bij. 2x 9j en 2x 8j. Gepolijst, blanke lak, nieuwe logo's en gecheckt op rechtheid.
Nieuwe bilstein's b6, volledig nieuwe remmen + klauwen, nieuwe voorruit en nog n hoop prul.


Mij is verteld dat de prijs die ik in gedachte had iets te optimistisch was en na wat research bleek dat helaas ook zo te zijn, dus daarom wil ik via deze weg kijken wat dan wel redelijk is. Dus niet vragen wat ik er voor wil hebben want heb werkelijk geen idee.. Heb je een bedrag in gedachte? Elk serieus bod is welkom via PB.
In eerste instantie wil ik hem als geheel verkopen, mocht blijken dat er geen interesse voor is of er geen prijs besproken kan worden dan kan ik hem alsnog in onderdelen verkopen. Dus gelieve nog geen contact op te nemen voor losse onderdelen.

Met vriendelijke groet,
Rene
1980 BMW e23 732i diamantzwart
2001 BMW e46 325i zwart sedan

Keer terug naar Aangeboden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 32 gasten