Heb inmiddels al het een en ander aangepakt. O.a. de "gasklep" die was behoorlijk zwart en vet van binnen, uit elkaar gehaald en opgepoetst. Niet dat het helpt maar die is in elk geval weer mooi schoon

. Heb in totaal 1 vacuumslang kunnen vinden aan de voorkant van het blok bovenop (niet te missen

) Die had wat last van scheurtjes aan de aansluiting. Maar ook dat zet geen zoden aan de dijk.

Waar zit de rest van het vacuum verhaal want kan dat ff niet vinden? Hoop niet op een onmogelijk te bereiken plek

Heb ook de werkplaats handboek cd even nagekeken maar van die plaatsjes (waar ik het toch van moet hebben) wordt ik niet veel wijzer.
Volgende stap zijn de benzineslangen, die kan ik in elk geval wel vinden

UPDATE:
Gisteren (ja op zondag) nog ff sleutelen. Het hele compartiment doorgefietst op zoek naar leidingen en slangen. Heb naar mijn mening alles zo'n beetje losgehad. En dan kom je wel wat tegen:

Trouwens zo kan een gasklephuis er ook uitzien:

Ben dus veel oud en gescheurd spul tegengekomen dat vervangen moet worden. Maar zoals je al ziet op een van de foto's, ik ben muzikant en repareer alles met ducktape, dus eerst zo maar proberen. Nadat ik het spul weer in elkaar had, hoorde ik na het starten een wat vreemd geluidje. Dat bleek dus een lekje te zijn die dus wel in een afdichtrubber van de injectoren zat.
Maar goed heb nu alles wat ik vervangen moet besteld bij de dealer en zodra dat erop zit kijken we weer verder.