Zoals reeds gemeld staat nu in het menu van de website, ook de FotoTool (onder "Forum"). Hiermee kan je JPG foto's op onze eigen server plaatsen en direct een link voor in je bericht maken. In 4 stappen plaats je een foto !
Er is 50Gb(rendundant) gereserveerd voor foto upload, en dat zal meer worden als er filmpjes en andere bestanden bij komen.
Om het goed te testen moeten jullie het wel gebruiken, en je zal merken dat het wel erg eenvoudig is om te gebruiken.
Ja, klik de FotoTool optie aan, maak dat scherm klein (minimaliseren), ga naar de categorie "Brochures". Klilk op "Nieuw onderwerp", en zodra je jouw bericht gaat intypen, maak dan het scherm van de FotoTool weer groot (maximaliseren).
ALS IK FOTOS UPLOAD......en plaats ze....zijn t nie de fotos die ik heb opgeload......dus wil ik zien welke er in staan,zodat ze in t juiste bericht staan
Dan doe je iets fout Graad, loop de stappen door in de volgorde zoals ze daar staan. Zorg dat je eerste de foto upload, en de tekst hebt geselecteerd. In een ander scherm kopier je de regel bij het juiste topic.