Heren nog even een andere vraag;
Mijn 6 heeft door Len een grote beurt gehad waarbij de bougiekabels, verdelerkap inclusief
rotor en de bougies vervangen zijn. Ook is het blok geflushed en is er al herhaaldelijk injectorreiniger aan de benzine toegevoegd.
Het probleem is dat wanneer je in zijn 1 vlot wegtrekt en schakelt door naar 2 en je gaat op dezelfde manier door met gasgeven (lekker vlot dus) houd het blok onderin de toeren in. Wanneer je het gas gaat doseren en dan weer vol intrapt trekt het blok netjes door in toeren. Ook als je laag in toeren in zijn 3 zit en je gaat toch redelijk op het gas staan gebeurd het ook, wanneer je het gas op dat moment gaat doseren en daarna weer intrapt is er geen probleem meer en trekt deze goed door...
Voor dat ik daar verhalen over krijg; ik ben de zuinigheid zelve en rij het blok ALTIJD goed warm voordat ik meer gas ga geven (als ik al sportief wil rijden met de 6)...
Zelf verdenk ik de LMM, wat is jullie advies??
Wederom alvast bedankt heren!
Groetjes,
Jeroen.