Dat klopt idd Rene. Veel mensen verkijken zich er echt op en denken dat je voor die bedragen serieus een in zeer goede staat koopt, helaas betaal je voor een echt goede 635CSI tegen de 15000euro wat dus inhoud dat je voor de aangeboden prijs van hierboven toch echt nog diep in de buidel moet tasten om hem helemaal 100% te krijgen (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).
Voorbeeld; Mijn 6 kostte me 7000,--euro via mijn werkgever. Op de to-do list staan zaken als wielkasten lassen (de 2 aan de achterkant, 1 op de hoek aan de onderkant bij de dorpel en de andere op de rand), zijschermen aan de voorkant goed kaalschuren, in de primer zetten en spuiten (Zijn nog te redden dus waar ik heel blij mee ben), 1 krikpunt, het valt mee maar moet wel wat aan gelast worden. Het leer moet gewoon goed gepoetst worden en ik wil de auto daarna in de dinitrol laten zetten.
Hierbij komt dat als je eenmaal met zo'n revisie bezig bent er vast nog meer aan het licht komt, acher de achterbumper ontstaat vaak roest wat je op het oog niet ziet en zo zijn er nog legio andere zaken waar je tijdens een revisie achter gaat/kan komen.....
Zoals een ander forumlid van deze site me al zij; bezint eer ge begint, anders kom je van een koude kermis thuis

(ik wist zelf gelukkig al wel wat ik zou kunnen verwachten en binnen clubs als deze zijn er gewoon goede BMW enthousiasten die voor relatief weinig geld dit soort revisies kunnen doen).