Daar ben ik weer...Lekker bezig geweest op de vrije zondag.
Heb foto's gemaakt van de dingen waar ik mee bezig ben geweest.
1...............................................................
Heb als eerste de bougies er uit gehaald zie hieronder
Zijn ze nog goed of kan ik deze beter vervangen?...hoe weet je of de bougies nog goed zijn? en wat kosten deze? (waar beste te kopen?)
2.........................................................
Het
luchtfilter moest er zowiezo af om de bougies er netjes uit te halen en aan deze zat de luchtmassa/hoeveelheid meter vast. (die van mij ziet er anders uit dan op het plaatje van fred) De bovenkant van die van mij ziet er zo uit:
Ik heb meteen de stekker er afgeschroefd en dit zag er zo uit:
Er zijn 2 miniscule kleine ijzerdraadjes zijn op de foto te zien....volgens mij zijn er ook 2 afgebroken...is dit heel erg... en waar dienen deze draadjes voor? Ik heb er maar niet teveel aangezeten en er ook geen druk op gezet ... ben bang om iets te slopen. heb ook de luchtmassameter ingedrukt volgens mij zit er nergens een weerstand. Hoe weetje of de luchthoeveelheidsmeter nog goed is? en wat kost een nieuwe eventueel?(origineel of tweedehands) (wat kost deze en waar het beste te kopen?)
3...................................................................
Heb ook meteen even het rotortje opengemaakt.... zie de foto's hieronder:
Beter vervangen of niet? Hoe kan ik controleren of deze nog goed is? Hoe versleten mag deze zijn
(wat kost een nieuwe en waar het beste te kopen?)
Ik hoor graag antwoord op al deze vragen ... was best eng om me auto uit elkaar te halen maargoed. Ik hoop dat jullie me weer kunnen helpen. Hierna snel weer door met de rest van de onderdelen controleren.
gr.
Marv