Bedankt voor de positieve reactie's
Ik heb een hele map met rekeningen en certificaten, fahrzeugbrief, teveel om op te noemen wat aangeeft dat de wagen uit de regio Noordwijk komt en in onderhoud is geweest bij een zaak in Katwijk.
Ik heb de 6 uit het oosten des lands gehaald ja.
Komt iemand deze wagen soms bekend voor?.....altijd leuk om meer te weten wat de achtergrond is van een auto....misschien kom ik wel achter meer dan nodig is
....maar goed maakt me niet uit heb zin om ermee aan de slag te gaan.
Ik heb het de afgelopen tijd erg druk gehad en dat zal niet minder worden in de toekomst dus het project heeft absoluut geen haast.
Op moment staat ie droog, geventileerd in een garage bij familie, kan er rustig aan gaan beginnen in de kleine beetjes vrije tijd wat ik heb.
Mijn bedoeling is om de voorschermen, motorkap en het voorfront te demonteren en dan maar eens gaan kijken wat er allemaal mis is.
Motor uit elkaar halen en dan beoordelen of het de moeite waard is om te gaan repareren ipv compleet te gaan vervangen.
Schokbrekers achter moeten vervangen worden en de deuren hebben onderin aandacht nodig.
Ik kom de winter wel door haha
Lakwerk is goed, maatje van me kan niet wachten om te gaan polijsten, "rood is zo'n dankbare kleur om te poetsen" zegt ie
Qua vragen heb ik nu (nog) niet zoveel, ben me eerst aan het inlezen en laten informeren wat makkelijk is en waar wat te koop ligt voor me wat interessant is.
Het wordt ook geen haastklus dus ik ga jullie hier wel vervelen met vragen genoeg!
Handleidingen qua motorisch gedeelte kan ik niet genoeg hebben, had al eea gevonden op een amerikaans forum maar als er hier nog wat leesvoer rond zwerft....graag!
Groeten