Even een update.
Na afgelopen weekend de boel helemaal aangesloten te hebben en de sleutel omgedraaid te hebben wil de 6 niet aanpakken.
Alles krijgt netjes een vonk, denk alleen dat de ontsteking afgesteld moet worden maar dat terzijde.
Vanavond heb ik gestart en iemand heeft aan de ontsteking gedraaid langzaam om een reactie te krijgen, geen resultaat.
Ook al was de ontsteking niet goed dan nog had ik een reactie moeten krijgen niet?....
Na verder gekeken te hebben blijkt dus dat de benzine ook niet in de leidingen te komt.
De auto is "lopend" neergezet dus de brandstofpomp moet eigenlijk goed zijn alleen hoor ik niets verder als ik het contact aanzet.
Meestal hoor je dan de pomp aanslaan, of in ieder geval dat typische geluidje niet?
Wat kan nu het probleem zijn, volgens mij zijn alle elektra pluggen goed aangesloten alleen lijkt het dus alsof er geen druk is waardoor de benzine door de leiding komt.
Zekeringen zagen er goed uit alleen die metaal-vierkante zekeringen weet ik niet, kan ook niet duidelijk een brandstofpomp zekering vinden eigenlijk
Ik ben al onder de bank wezen kijken naar de brandstofpomp omdat die daar meestal zit maar die zit dus niet daar in de 6....( ook niet de optielijst, erg jammer)
Iemand ideen of suggesties waar ik naar moet kijken?
Locatie van de brandstof pomp weet ik eig. ook niet te vinden
...iemand?