Het is nu za 16 nov 2024, 05:02

Was dit niet....

Plaats hier de link naar artikelen die je hebt gezien elders op Internet
  • Auteur
  • Bericht

Michiel

Professional Goud

Was dit niet....

Berichtwo 17 feb 2010, 19:36

De E23 uit Duitsland waar dik 300.000 op het klokje stond? Meen dat ie voor rond de

Sharknose

Nieuw

Re: Was dit niet....

Berichtwo 17 feb 2010, 21:17

Ik weet niet of dit dezelfde is als die uit Duitsland. Ik weet wel dat deze eerst bij auto Sikkes te koop stond. Voor hetzelfde bedrag. Ensing heeft hem vast van Sikkes overgekocht. Hij staat nog op zijn site onder youngtimers.

http://www.sikkesautomobielen.nl

Het blijven natuurlijk allemaal handelaren. Helaas.

Groet, Marnix.
Laatst bijgewerkt door Sharknose op wo 17 feb 2010, 21:59, in totaal 1 keer bewerkt.

RobertF

Professional Goud

Berichtwo 17 feb 2010, 21:49

Vlgs mij dezelfde auto Ik kon deze kopen in Lubeck voor 2200 euro kmstand 304 000KM leer naderhand gemonteerd, deurpanelen zijn verkeerd. Is toen verkocht en heeft lang te koop gestaan voor 1750 euro .Verschillende keren op Ebay en voor 1541 euro geveild

zerotolerance

Professional Goud

Berichtdo 18 feb 2010, 08:40

Dat meende ik ook.

BMWim

Moderator

Berichtdo 18 feb 2010, 08:58

Bah bah, wat heb ik een hekel aan zulke figuren.....Ik zal een klacht sturen naar MP :D
als ik mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi !

Stephane23

Nieuw

Berichtzo 04 dec 2011, 01:22

Tja pas op met dit bedrijf,

Ik heb ervaring met dit bedrijf, komt niet echt over als betrouwbaar. heb gelukkig zelf nog enige technische kennis. maar echt sympatiek komt dit bedrijf niet over,.
Heb onlangs de e32 die nu verkocht staat vermeld aangeschaft, een prima auto,
mijn ex e 23 staat nog te koop, de 728i basis

de e32 rijdt super, maar zoals op de site wordt aangegeven als nieuwstaat, is geen sprake. de auto is nu wel in nieuwstaat (steenslag weggewerkt)maar tijdens aanschaf was dit niet het geval.

Kortom: Ga niet naar dit bedrijf voor BETROUWBARE service, kijk dan eerder bij een ander bedrijf. dit was 1 keer en niet weer
BMW 735i e32

ErikAnton

Professional

Berichtzo 04 dec 2011, 01:46

In limburg ook eens bij een handelaar wezen kijken, is wel bekend hier op het forum, maar kom even niet op de naam. idem dito verhaal,
alleen die maakte de fout door niet het dashboard kastje op te ruimen, daar lag nog wat in van dezelfde auto, tm het chassis nummer
kwam overeen. km stand bleek 2 ton kwijt geraakt te zijn in een paar weken, haha.

duitse auto's die nu opgehaald worden bestaan niet met minder dan 2 ton op de klok naar mijn idee.

Groeten Erik

zerotolerance

Professional Goud

Berichtzo 04 dec 2011, 13:20

ErikAnton

Professional

Berichtzo 04 dec 2011, 13:48

:) juist die was het!

Groeten Erik

Yoshi

Die hard

Berichtma 05 dec 2011, 00:12

Stephane23 schreef:Tja pas op met dit bedrijf,

Ik heb ervaring met dit bedrijf, komt niet echt over als betrouwbaar. heb gelukkig zelf nog enige technische kennis. maar echt sympatiek komt dit bedrijf niet over,.
Heb onlangs de e32 die nu verkocht staat vermeld aangeschaft, een prima auto,
mijn ex e 23 staat nog te koop, de 728i basis

de e32 rijdt super, maar zoals op de site wordt aangegeven als nieuwstaat, is geen sprake. de auto is nu wel in nieuwstaat (steenslag weggewerkt)maar tijdens aanschaf was dit niet het geval.

Kortom: Ga niet naar dit bedrijf voor BETROUWBARE service, kijk dan eerder bij een ander bedrijf. dit was 1 keer en niet weer

Je hebt er een E32 gekocht met steenslag (kan je toch snel genoeg zien lijkt me) en die heb je nu weggewerkt. Lijkt me toch niet echt een reden om dit bedrijf meteen zo de grond in te stampen... :roll:

Stephane23

Nieuw

Berichtma 06 feb 2012, 21:44

Yoshi schreef:Je hebt er een E32 gekocht met steenslag (kan je toch snel genoeg zien lijkt me) en die heb je nu weggewerkt. Lijkt me toch niet echt een reden om dit bedrijf meteen zo de grond in te stampen... :roll:

Tuurlijk, heb ik dit gezien, maar ik vind, als je een auto aanbiedt, in nieuwstaat, of met de tekst, als ie niet nieuw is, dan is ie gratis. dat de auto hier ook naar moet werken.
We zijn bij dit bedrijf gewoon behandeld als een stel waardeloze honden. De auto was APK gekeurd bij aflevering, een aantal apk punten waren volgens mij maar zo aangevinkt,

Dus,ik blijf bij mijn standpunt!!!
BMW 735i e32

pp!

Pro

Berichtma 06 feb 2012, 22:49

Michiel schreef:De E23 uit Duitsland waar dik 300.000 op het klokje stond? Meen dat ie voor rond de

Yoshi

Die hard

Berichtma 06 feb 2012, 23:58

Stephane23 schreef:
Tuurlijk, heb ik dit gezien, maar ik vind, als je een auto aanbiedt, in nieuwstaat, of met de tekst, als ie niet nieuw is, dan is ie gratis. dat de auto hier ook naar moet werken.
We zijn bij dit bedrijf gewoon behandeld als een stel waardeloze honden. De auto was APK gekeurd bij aflevering, een aantal apk punten waren volgens mij maar zo aangevinkt,

Dus,ik blijf bij mijn standpunt!!!

Ik blijf bij m'n standpunt dat je overdrijft een aanstelt. Je hebt zelf ogen dus steenslag kan je gewoon zien. Als je als een hond behandeld wordt zou ik er snel weg gaan, maar jullie vonden dat blijkbaar niet erg?

APK gekeurd is gekeurd. Hoe weet jij nou of ze gewoon maar wat gedaan hebben? Mankeerde er zoveel aan de auto dan? Tot nu toe heb ik je alleen maar over de steenslag gehoord en was de rest in orde.

Als je al die negatieve reacties over autobedrijven leest (positieve reacties worden zelden geplaatst) dan vraag je je soms af hoe dom mensen zelf kunnen zijn. Van die verhalen "ik ben OPGELICHT! heb voor 500 een golf 2 gekocht en na 3 maanden bleek opeens m'n uitlaat stuk TERINGLIJERS KOPP HIER NOOit MEER wAt!" :crybaby:

Misschien hebben de autobedrijven het wel een beetje aan hunzelf te wijten... maar er zijn echt zoveel mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dat gaat gewoonweg niet!

pa633

Die hard

Berichtdi 07 feb 2012, 09:08

Haha ja zo werkt het jammer genoeg heel vaak. Maar zitten natuurlijk ook wel een hoop echte prutsers tussen de handelaren. En een APK stelt echt niks voor. Dat is minimale veiligheid en zegt niks over de algehele staat van een auto. Vandaag APK en morgen remmen afkeur is niet heel gek bv.

Iemand met kennis van de auto ernaar laten kijken is het enige wat echt helpt. En dus geen ANWB of dekra aankoopkeuring..

Kenny

Pro

Berichtma 13 feb 2012, 09:47

Ik denk dat hier ieder van jullie een beetje gelijk heeft. Ook ik heb nooit begrepen wat dat "rijklaar maken" nou eigenlijk zou moeten inhouden... Je koopt een auto immers om mee te rijden, dus dan hoort ie ook aangeboden te worden voor een prijs waarvoor je instapt en wegrijdt, of ie nou nieuw is, gebruikt, of oldtimer!

We mogen echter nooit vergeten dat handelaren nu eenmaal met auto's bezig zijn om er geld aan te verdienen. Niet alleen passeren bij hun, afhankelijk van de grootte van het bedrijf, soms honderden auto's per jaar de revue, ook zullen zij bij elk exemplaar hun best (moeten) doen om er wat aan over te houden. Je mag ze wat dat betreft dan ook niet verwijten dat ze hun verkoopwaar nooit zo goed zullen kennen als een particulier, maar truc's als terug gedraaide km-standen zijn natuurlijk verwerpelijk en doen het imago terecht schade aan!

Bij old/yountimers denk ik persoonlijk dat je bij een aankoop altijd zelf je verantwoordlijkheid moet nemen. Ga nooit alleen kijken/kopen als je er zelf geen verstand van hebt en moet afgaan op het praatje van de verkoper. Neem in dat geval altijd iemand met verstand van zaken mee die je zeker weten kunt vertrouwen! Alleen dan kun je ter plekke beoordelen of een autobedrijf wel of niet te vertrouwen is en daaruit je conclusies trekken mbt de aankoop :)

Je vindt inderdaad nog maar moeilijk een goeie e23 met --2ton eerlijke km's op de klok. Da's ook niet zo heel erg, maar zowel koper als verkoper moeten dan wel zo nuchter zijn om in te zien dat ze dan misschien ook niet meer de concoursprijs waard zijn. Voor een dubbeltje op de eerste rang kan anno 2012 niet meer, maar voor de hoofdprijs vervelende verassingen zijn toch ook echt uit den boze!

Wat mij betreft liever een eerlijke met wat meer kilometers en waarvan ik kan zien dat hij netjes onderhouden is, dan een dubieus lage kilometerstand maar met een interieur, motorruimte en wielophanging alsof hij 30 jaar lang een lijndienst naar Vladivostok heeft onderhouden ;)

RobertF

Professional Goud

Berichtma 13 feb 2012, 10:58

Ik ben voor mijn dochter een autotje aan het zoeken, ik word doodziek van die advertenties met extra rijklaar maken kosten. Er zijn er die wel bijna 1000 euro rekenen voor rijklaar maken. Vroeger kocht je een auto bij de garage en daar handelde je over de prijs en dan stond die netjes klaar als je hem kwam halen.
Kosten voor rijklaar maken !!!!!!! rijdt die dan niet????? Is een auto wassen voor aflevering geen service.
Bovendien rekenen ze allemaal nog verschillende prijzen voor aflevering
Als ik een advertentie zie met kosten rijklaar maken dan ga ik meteen naar een ander!

Keer terug naar Gespot