Ja, ik had de waardes doorgegeven. Heel eigenwijs had ik gezegd dat ze de e23 ijklijn zeer waarschijnlijk toch niet hadden.
Nou...dat had ik beter niet kunnen zeggen
Hij vond het een eer om hier eens gedegen naar te kijken. In 2 minuten had hij alle gegevens.
Ik hoefde niet eens te zeggen dat het om een e23 ging, dat wist hij zelf wel..
EINDELIJK een kenner in uitlijn land!
mbt de sper;
Ik rijd heus niet elke dag driftend door de bochten, maar met een sper kan je gewoon veel eerder op het gas gaan staan in de bochten. Zeker met een automaat kan je nu wat meer door de bocht heen sturen in plaats van meesukkelen.
Ik kan het misschien niet goed onder woorden brengen, maar wellicht treffen we elkaar eens: bij dezen uitgenodigd om eens te vergelijken.
De agiliteit van een e23 is niet heel groot, maar met een sper kan je veel meer (lees bij droog(!!)) veiliger zeer hard de bocht om. Je hebt veel meer gevoel in het sturen. Door de sper heb je in combinatie met de aandrijving op de achterwielen en de sturende voorwielen veel meer controle. Je voelt precies wat de auto doet. Het 'plaatsen' van de (zware!!) auto is veel beter.
Ik ben verslaafd geworden aan een sper sinds ik die onder mijn e21 heb. Een totaal andere auto (handgeschakeld) - veel meer een scheurijzer voor een paar uurtjes lol. Daar is het verschil nog veel groter door de veel lichtere koets. Met dat ding moet je echt inhouden om niet bij elke bocht helemaal dwars te gaan. Het ziet er dramatisch uit, terwijl een kind dit kan doen. Zelfs mijn vrouw krijgt hem dwars..mert plezier