Vorige week kreeg ik het resultaat te horen van het onderzoek van de kinderbescherming.
In het kader van de scheiding heeft de rechter bevolen een onderzoek te doen naar welke ouder de andere ouder het beste toelaat in het leven van het kind.
Nu, een half jaar later hebben ze besloten dat ik dat ben.
Ik blij natuurlijk.
Mijn (bijna) ex draait ervan door.
Ik heb nu voor het eerst mijn zoon niet gekregen in het weekend en ze belt me helemaal plat dat ik afstand moet nemen van dat advies, omdat mijn zoon zelf zegt dat hij bij mama wil wonen.
Ik verbijt het maar.
Ik blijf trouw iedere week naar Enschede rijden vanuit Helmond in de hoop dat ik hem meekrijg.
Ik drijf de zaak niet op de spits, maar ga wel z.s.m. proberen op basis van dat rapport mijn zoon bij mij te krijgen.
Ik heb er niets op tegen dat mijn zoon zijn moeder meer ziet dan in het te verwachten convenant (2x per maand), al ben ik bang dat ik de eerste weken wel hard nodig zal hebben om hem weer stabiel te krijgen.
Hopelijk komt ze vlot terug naar de oude omgeving, zodat zoonlief wel fatsoenlijk zijn moeder kan zien.
Ik weet dat ik hem de afgelopen 6 maanden wekelijks zag (tot afgelopen weekend dan) en dat het voor mij al als te weinig voelde.
Ik weet dat de rechter in principe nog anders kan beslissen, maar ik heb de kinderbescherming kunnen overtuigen dat ik vecht in het belang van mijn kind.
Ik sluit moeder niet buiten bij mij.
(Niet voor mijn zoon, maar zij komt er bij mij niet meer zomaar in)
Bosje bloemen gekocht met haar verjaardag, zodat hijiets aan zijn moeder kon geven, geknutseld voor moederdag etc.
Andersom heb ik niets gezien. Ik heb hem zelf geld moeten geven, zodat hij de kans had iets voor mijn verjaardag te halen.
En hij was zo vrolijk toen hij het me gaf.
Maar goed.
Ik moest het even kwijt.
Is in Allerlei, dus het moet kunnen.
Wordt vervolgd als er een rechter zijn licht op heeft laten schijnen.
In het kader van de scheiding heeft de rechter bevolen een onderzoek te doen naar welke ouder de andere ouder het beste toelaat in het leven van het kind.
Nu, een half jaar later hebben ze besloten dat ik dat ben.
Ik blij natuurlijk.
Mijn (bijna) ex draait ervan door.
Ik heb nu voor het eerst mijn zoon niet gekregen in het weekend en ze belt me helemaal plat dat ik afstand moet nemen van dat advies, omdat mijn zoon zelf zegt dat hij bij mama wil wonen.
Ik verbijt het maar.
Ik blijf trouw iedere week naar Enschede rijden vanuit Helmond in de hoop dat ik hem meekrijg.
Ik drijf de zaak niet op de spits, maar ga wel z.s.m. proberen op basis van dat rapport mijn zoon bij mij te krijgen.
Ik heb er niets op tegen dat mijn zoon zijn moeder meer ziet dan in het te verwachten convenant (2x per maand), al ben ik bang dat ik de eerste weken wel hard nodig zal hebben om hem weer stabiel te krijgen.
Hopelijk komt ze vlot terug naar de oude omgeving, zodat zoonlief wel fatsoenlijk zijn moeder kan zien.
Ik weet dat ik hem de afgelopen 6 maanden wekelijks zag (tot afgelopen weekend dan) en dat het voor mij al als te weinig voelde.
Ik weet dat de rechter in principe nog anders kan beslissen, maar ik heb de kinderbescherming kunnen overtuigen dat ik vecht in het belang van mijn kind.
Ik sluit moeder niet buiten bij mij.
(Niet voor mijn zoon, maar zij komt er bij mij niet meer zomaar in)
Bosje bloemen gekocht met haar verjaardag, zodat hijiets aan zijn moeder kon geven, geknutseld voor moederdag etc.
Andersom heb ik niets gezien. Ik heb hem zelf geld moeten geven, zodat hij de kans had iets voor mijn verjaardag te halen.
En hij was zo vrolijk toen hij het me gaf.
Maar goed.
Ik moest het even kwijt.
Is in Allerlei, dus het moet kunnen.
Wordt vervolgd als er een rechter zijn licht op heeft laten schijnen.
BMW 528 E12 beige uit 1977 (verkocht)
BMW 735iA E23 Polaris grijs uit 1984 (verkocht)
Corsa Diesel 1998, blauw metallic met rembekrachtiging en asbak (bijna weg)
(Meer opties zitten er niet op)
Nu Lupo 1.2 TDi 3L 2000, grijs metallic
BMW 735iA E23 Polaris grijs uit 1984 (verkocht)
Corsa Diesel 1998, blauw metallic met rembekrachtiging en asbak (bijna weg)
(Meer opties zitten er niet op)
Nu Lupo 1.2 TDi 3L 2000, grijs metallic