Het is nu zo 24 nov 2024, 15:56

Krijg nou wat!!!

Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
  • Auteur
  • Bericht

Herman

Master

Krijg nou wat!!!

Berichtdi 25 sep 2012, 12:26

Vorige week kreeg ik het resultaat te horen van het onderzoek van de kinderbescherming.
In het kader van de scheiding heeft de rechter bevolen een onderzoek te doen naar welke ouder de andere ouder het beste toelaat in het leven van het kind.

Nu, een half jaar later hebben ze besloten dat ik dat ben. :P :P :P

Ik blij natuurlijk.
Mijn (bijna) ex draait ervan door.
Ik heb nu voor het eerst mijn zoon niet gekregen in het weekend en ze belt me helemaal plat dat ik afstand moet nemen van dat advies, omdat mijn zoon zelf zegt dat hij bij mama wil wonen.

Ik verbijt het maar.
Ik blijf trouw iedere week naar Enschede rijden vanuit Helmond in de hoop dat ik hem meekrijg.
Ik drijf de zaak niet op de spits, maar ga wel z.s.m. proberen op basis van dat rapport mijn zoon bij mij te krijgen.

Ik heb er niets op tegen dat mijn zoon zijn moeder meer ziet dan in het te verwachten convenant (2x per maand), al ben ik bang dat ik de eerste weken wel hard nodig zal hebben om hem weer stabiel te krijgen.
Hopelijk komt ze vlot terug naar de oude omgeving, zodat zoonlief wel fatsoenlijk zijn moeder kan zien.
Ik weet dat ik hem de afgelopen 6 maanden wekelijks zag (tot afgelopen weekend dan) en dat het voor mij al als te weinig voelde.

Ik weet dat de rechter in principe nog anders kan beslissen, maar ik heb de kinderbescherming kunnen overtuigen dat ik vecht in het belang van mijn kind.
Ik sluit moeder niet buiten bij mij.
(Niet voor mijn zoon, maar zij komt er bij mij niet meer zomaar in)
Bosje bloemen gekocht met haar verjaardag, zodat hijiets aan zijn moeder kon geven, geknutseld voor moederdag etc.
Andersom heb ik niets gezien. Ik heb hem zelf geld moeten geven, zodat hij de kans had iets voor mijn verjaardag te halen.
En hij was zo vrolijk toen hij het me gaf.

Maar goed.
Ik moest het even kwijt.
Is in Allerlei, dus het moet kunnen.

Wordt vervolgd als er een rechter zijn licht op heeft laten schijnen.
BMW 528 E12 beige uit 1977 (verkocht)
BMW 735iA E23 Polaris grijs uit 1984 (verkocht)
Corsa Diesel 1998, blauw metallic met rembekrachtiging en asbak (bijna weg)
(Meer opties zitten er niet op)

Nu Lupo 1.2 TDi 3L 2000, grijs metallic

graad

Professional Platina

Re: Krijg nou wat!!!

Berichtdi 25 sep 2012, 15:16

:clap: :clap: toppy herman!!!!
86er e23 ALPINA B10

Bmw e60 525i

Chevrolet camaro z28

Street legal

Professional

Berichtdi 25 sep 2012, 18:24

Ik begrijp jou wel. Ik wens je veel sterkte met de "afhandeling" en een vrolijke toekomst met zoonlief toe :pray:
Groeten,

Jaap

oo==[][]==oo
Image

BM_Whale

Die hard

Berichtdi 25 sep 2012, 23:17

Sterkte Herman, mooi succesje. Blijf vechten voor je mannetje en gebruik altijd nette taal. Da's een keiharde voorwaarde om te laten zien dat jij de betrouwbare kant bent en blijft. Succes!!

Herman

Master

Berichtwo 26 sep 2012, 06:51

ik doe mijn best.
Ik heb altijd gezegd ik vecht voor mijn zoon en niet tegen haar.
Het is soms moeilijk, maar ik weet waarvoor ik het doe.

Nu het einde in zicht is weer een extra spurt genomen om de boel weer op poten te zetten thuis.

En positief blijven denken natuurlijk!
Als ik zaterdag mijn zoon niet te zien krijg, dan rij ik door naar OB. Dan ben ik toch redelijk in de buurt,
(Dus Ite... mijn vloermatje even klaarleggen. ;-) )

oldie

Professional

Berichtwo 26 sep 2012, 08:22

Super Herman ,ben blij dat je rust en begrip voor het kind zijn vruchten afwerpt. Hou vol en blijf knokken voor je ventje. :clap: :clap: :clap:

bmw2011

Nieuw

Berichtza 20 okt 2012, 15:57

Herman, Hoe gaat het nu met je zoontje en met je ex? Is je kindje al bij je?

Gebeurt niet vaak dat een kind toegewezen word aan de vader. Tenzij er iets behoorlijk mis is bij/met de moeder.

Herman

Master

Berichtdi 23 okt 2012, 09:40

hmmm.. gisteren beantwoord en het is er niet opgekomen.
Foutje?

Maar het komt erop neer dat kindje bij de ex zit, ik hem al 5 weken niet gezien of gesproken heb en dat ik met smart uitkijk naar de rechtszaak.
Leerplichtambtenaar gaat procesverbaal opmaken, want iedere vrijdag dat ik hem op wil halen van school is hij er niet.

En vrouwlief belde me op om te zeggen dat als ik hem wil zien, ik met hem moet spreken. Dat zij erbuiten staat omdat hij zegt niet te willen.
Maar ik ga niet over de telefoon met hem spreken (zij begeleid het hele gesprek van die kant dan) en op een andere manier zie ik hem niet.
Catch22???

bmw2011

Nieuw

Berichtwo 24 okt 2012, 10:10

Wat belachelijk! Ik weet wat het is om te moeten vechten voor je kind. Heb het van dicht bij mee gemaakt. Niet met me zelf maar met kindje van partner.

Maar heb je er wel eens aan gedacht om je kindje een kaartje te sturen? Of probeer eens op vrijdagmorgen om half 9 bij school te gaan staan kijken of je kindje uberhaupt dan wel na school gaat.

graad

Professional Platina

Berichtwo 24 okt 2012, 11:31

helemaal mee eens.....ik heb vanaf de 1e dag smorgens aan school gestaan....en mn advocaat op zn flikker gegeven,is tenslotte in mijn dienst......ik betaal m...voor dingen die die voor mij moet doen!!!!!en na 4 rechtzaken.....gaat alles op rolletjes nu.... :Peace:
herman...ik heb anderhalf jaar elke dag moeten vechten..maar is me dik en dubbel waard geweest!!!!!!!dus hou vol.....
86er e23 ALPINA B10

Bmw e60 525i

Chevrolet camaro z28

Herman

Master

Berichtwo 24 okt 2012, 15:45

Ik hou wel vol.
Ik probeer ook altijd ruim op tijd in Enschede te zijn. Is maar een kleine 200 km.

Het adres waar hij woont heb ik nog steeds niet. Dat houdt ze voor mij verborgen onder het mom dat ik haar zou hebben mishandeld. En tijdens de eerste zitting was de tijd om, dus hebben we het niet voor elkaar gekregen dat de rechter opdracht gaf het te geven. Dus kaartje sturen.... hij kan niet eens lezen.

Ik ben de afgelopen twee weken voor het eerst NIET naar Enschede gereden. Eerst drie weken voor niets. De vierde week kreeg ik zo'n sms'je van haar datik wist dat het hopeloos was om te gaan en afgelopen weekend wilde ik net instappen toen de school me opbelde dat hij niet op school was.
En toen ik vrouwlief opbelde waar ik hem dan kon ophalen, kreeg ik zo'n scheldkannonade dat ik maar niet gegaan ben. Ik wist toch niet waar hij zat en de politie doet niets in zo'n geval. Ik heb ze trouwens wel gebeld.

Deze week heeft hij vakantie. Ik heb heb geen contact.
Dat doet pijn.
In augustus heb ik hem een keer vijf extra dagen gehad tussen twee omgangsregelingen in. Heerlijk!
Ik kan nu al zeggen dat als ik hem met kerst heb, IK hem dan ook met kerst heb.
Zij kan even de boom in. Ik wil ook wat tijd met hem doorbrengen in een vakantie.

maar goed...
Om mijn zoontje het trauma van het teleurstellen van

graad

Professional Platina

Berichtwo 24 okt 2012, 16:19

dan is jou advocaat 1tje die de bomen in moet..........mijn kindere zaten bij mn ex in een blijf van mn lijf huis.....omdat ik haar zou vermoorde...of mn kindere...en binne 2 dagen had ik t adres....van MIJN advocaat waar ze zat....ook toen ze plots verhuisde.....van helmond na den dungen.....ik zou mn kids 2e week van januari 2011 krijgen....en zij verhuisde de 2e week..hoe sneaky......maar na een dag...haar adres..postcode..alles...waar mijn kids op school zaten nu enzo......dus nogmaals....zorg voor een goede advocaat!!!!de mijne heeft ruim 3, 745 highline gekost...maar mn kids zijn me alles waard!!!!!!
86er e23 ALPINA B10

Bmw e60 525i

Chevrolet camaro z28

bmw2011

Nieuw

Berichtzo 11 nov 2012, 22:27

wat een ellende! Ik weet ongeveer wat jullie mee maken of mee gemaakt hebben! Sommige exen kunnen zo gemeen zijn om niks te vertellen en ontzettend alles stiekum doen. Wij kwamen er achter dat ex en kind ff gingen verhuizen 1 week van te voren! En ook nog niet eens waar of hoe.. helemaal niks!

kan er nu nog ontzettend boos om worden!

Maar blijf volhouden! hoe zwaar het ook word! Als je je verhaal kwijt wil pb me dan!

graad

Professional Platina

Berichtwo 15 feb 2017, 20:14

Hey Herman,hoe gaat die nu daar?
Alles op rolletjes?
86er e23 ALPINA B10

Bmw e60 525i

Chevrolet camaro z28

Keer terug naar Allerlei