De volgende die loopt te zeiken, krijgt van mij een ticket naar Syrie. Mag hij daar gaan uitleggen dat z'n MRB vrijstelling verdwijnt en je meer zorgpremie moet betalen
Sorry maar ik vind dit ongenuanceerd. Deze opmerking heeft toch niets met het onderwerp te doen.
De mensen hebben de pest in en niet onterecht. ER is net 9 maanden een nieuwe regeling en nu moet die weer veranderd worden omdat de staat geld te kort komt. Als je een regeling zo snel weer verandert, hoewel daar vooraf veel discussie over is geweest, dan heb je te doen met een onbetrouwbare partner.
Bovendien zijn de argumenten niet steekhoudend waarom betaald moet worden.
Als men denkt door de belastingheffing dat de mensen minder gaan rijden dan heeft men de opzet van emissiereductie bereikt, hoewel dit wel in tegenspraak is met het verhogen van de max snelheid naar 130KM.
Als de opzet is om 150 milj binnen te halen en dat men daar maar een reden voor verzint dan heeft men zich waarschijnlijk verrekend want dat krijgen ze niet binnen, plus dat met de negatieve effecten geen rekening is gehouden.
Regelingen onder het mom van het milieu kennen we van de regering, LPG wordt extra belast hoewel schoner dan benzine. Grootverbruikers betalen een lagere gasprijs als de consument. De burger moet in een elektrische auto maar wel kolencentrales bouwen. Dat rijmt dus niet! Ik zou best zonnepanelen op mijn dak willen maar ik wed dat over enkele jaren die mensen daarvoor moeten gaan betalen omdat het gezichts landschapsvervuilend is of zoiets, ze vinden vast wel een reden..
Als ik elke maand geld tekort kom waar krijg ik dan geld? Nee, dan moet ik gewoon mijn uitgave aanpassen. Als de staat geld te kort komt dan halen ze gewoon meer bij de burgers en geven intussen miljarden weg. Belasting 49%, en dan op alles nog eens 21% en soms nog meer, dan blijft er niet veel over
En je weet een Hollander moet kunnen kankeren anders is ie niet happy