vr 09 nov 2012, 19:11
Ze kunnen nu wel gaan bedenken dat voertuigen van 30 jaar of ouder wegenbelastingvrij
worden, maar als ze dat over 6 maanden weer terug draaien, heeft lekker veel zin.
De overheid verandert liefst alles elke maand, houdt hun eigen personeel aan het werk.
Gaan ze hiermee door, gaat dat veel geld kosten, eerst zien en dan geloven.
En alleend diesels ervoor op laten draaien is ook slap geouwehoer.
Ze geven eerst 19 cent de km om op je werk te komen, zodat er ook mensen op het platteland,
eilanden en afgelegen gaan wonen. Vervolgens koop je daar een huis en zegt er een blaaskaak om maar forenzen
taks in te voeren, en helaas is je huis nu al geen drol meer waard, nou daarna helemaal niet meer!
Laten ze je voor de hobby een leuke zware amerikaan kopen, om vervolgens te zeggen betaal maar 700 per drie maanden belasting.
Van mij kunnen ze allemaal aan het gas of diesel. Iedereen zou de komende weken in Belgie moeten gaan tanken of duitsland, laat NL maar de grote paardehik krijgen.
Ze moeten is wat minder uitgeven, er komt nl genoeg binnen.
Als we allemaal zouden leven op de voet van de regering hebben we het even goed, om daarna naar de klote te gaan.
Stem lekker op de pvda allemaal, en als het op is kun je emigreren.
Ik hou er over op, mijn mening doet er niet toe, ik koop geen onderdelen meer, roei met de riemen die ik heb, helaas gaat er nu al een branche aan ook al gaat het uiteindelijk niet door allemaal, niemand weet wat de dag van morgen brengt.