Mijne word morgen 30 mm verlaagd...40 is mooier...maar rijd fu.k....gewoon verlagings spieralen kopen...kunnen je originele schokkers blijven zitten!!!
De hydraulische niveaugegeling bepaalt de rijhoogte achter. de bedieningslink van de pomp kun je verstellen om de wagen een lagere rijhoogte te geven. verlagings veren alleen werken niet omdat de stabilisatorstang stand bepalend is voor de hoogte
ik ben ook voorstander van originele BMW-Mtech verlaging ,is in NL laag genoeg 2,5 tot 3cm verlaging en blijft enigzind comfortabel alles wat lager word is voor sjonnies en onzinnig voor de openbare weg in mijn opinie
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
street legal schreef het ook al, de hoogte van de auto wordt bepaald door de stand van de stabilisatoras en daar zit een hefboom aan die de schakelaar van de pomp bedient. je kunt de hefboom verstellen en de auto zo lager zetten. Ik heb 40mm lager veren achter gemonteerd maar die zijn zo stug dat de niveau regeling niet zakt, dat gaat dus niet. Deze oplossing is niet ideaal. Wil je lager en perfecte wegligging dan de M-veren en de niveaurgeling vervangen voor vaste schokbrekers en dan 16"velgen.
Probleem bij het verlagen met de niveauregeling is dat de vering achter heel beroerd wordt. De schokdemper kan nog maar een kleine slag maken waardoor het heel hard aanvoelt.
Bij mij is het achter zachter als voor en dat vind ik niet fijn, maar zoals gezegd ik heb de korte veren achter gemonteerd maar dan zak de niveauregeling niet genoeg omdat die veren veel stugger zijn. Ik vond het ook zonde om de niveauregeling er onder vandaan te halen. Ik denk dat ik ook weer terug ga naar normaal met 16 inch wielen. Dat is de beste compromis denk ik. Met de 40-er banden van 17" lever je ook comfort in, maar ja het oog wil ook wat
Had op mijn vorige 745 ook 40 mm. verlaging zitten,mij toch iets te stug met al die drempels. Ik rijdt nu weer met de standaard hoogte.Helt wel weer wat meer over in bochten,maar ja rij ik weer wat rustiger ! Beter!