haagie2 schreef:toch mot ik ff hier op in haken
dit is de gene die dit zelf bepaald toch zelf of ie een dikke v8 of diesel in bouwd en als het goed gekeurd wordt is er niks aan de hand
je bent maar gewoon een huilebalk ,piep alleen dat dit de rede is van wegenbelasting
EN jij denkt dat het zuiniger is diesel rijden ja aan de pomp moeten we iets minder betalen rijdt ook 1 op 10 a 11
NEDERLAND heeft geld nodig ongeacht waar ze het weg moeten halen,kan ze niet schelen waar oldtimers/bromfietsen/scooters meschien ook straks stoep gebruik
komt op neer de burger MOET betalen
punt 1 :je bepaald in NL niets zelf meer
punt 2 : vind ik een omgebouwde oldtimer die nooit geleverd is met een diesel of V8 een gewone omgebouwde auto en dat moet je iid zelf weten maar past niet in oldtimer begrip ongeacht oftie zuiniger is of niet want dat boeit mij niet, evenals een oldtimer niet voor dagelijks gebruik is
punt 3 : de oldtimer regel is net als het grijs kenteken destijds verneukt door een groepje mensen ,en ja de regelgeving rammelde aan alle kanten van beide regels dus er gretig van geprofiteerd ,alleen word de regel nu aangepast
punt 4: heeft het bij mij niets met huile balk te maken ,degene die lopen te huilen zijn degene die er nu dagelijks mee rijden en hiervoor straks terecht zouden moeten gaan betalen .dit geld ook voor die groene gebakjes
ik zelf heb er geen moeite mee als er toch belasting geheven word ,worden de oldtimer liefhebbers iig gescheiden van de belasting vrije rijders
dit is mijn mening en zo denk ik erover je hoeft het er niet mee eens te zijn ,maar ik heb de vrijheid om een mening te plaatsen als een ieder ander op een forum