Pfffff dacht even de lpg installatie eruit te halen.
tanks, leiding, verdamper, wat draadjes, etc verwijderd, koelsysteem weer juist aangesloten en bijgevuld.
Starten , tik en lopen. Zie ik opeens rook en trek de minpool van dee accu los, blijft dat gekke ding gewoon draaien, dus contact uit.
Bleek wat koelvlst op de uitlaat te liggen. oke nog wat tape her en der, beetje opruimen, en weer is starten..... heelaas niets.
Bougie eruit, kurkdroog maar wel een vonk.
brstslang los, geeen brandstof bij starten, draadje op de pomp gezet, en ja die gaat dan wel, maar niet aanslaan.
Injectoren krijgen dus ook geen signaal.
ECU gezocht en niet gevonden in old stock, brst relais vervangen en het relais tegen schutboord. helaas
tape werk losgehaald en jawel een los draadje
vast gemaakt ..... helaas.
beide relais weer vervangen voor die erop zaten, en jawel knallen met die handel.
Relais tegen schutboord was de dader.....
Daar ging weer een rustig avondje.
Dus straks geen lpg meer en ook geen kwart tarief, moet niet gekker worden hier. Straks net als toen ik 16 was hele dagen op de brommer.....